26 kolovoza 2024

brz a nije brz, jak a nije jak

nekako mi se učinilo "da mi ide"
i išao ja
jao ala mi ide
mažem dominiram
mada povremeno dođe i do nekog nežnog namrštaja
dakle baš mi i ne ide sa vr še no
ali ajd
držim se, nadam se

mnogo nada sam polagao u to da ću izbiti na treće mesto na najhrapavijem segmentu u okolici
no mućak
ispalo je da sam se probio na četvrto mesto na nekom drugom polusegmentu gore dalje uzbrdo, a na ovom na koji sam polagao nade, izišao sam pola minuta slabije u odnosu na prošlu godinu

posle sam i to analizirao pa se ispostavilo da sam tada prvi put išao karbonskim mtb-om, a danas sam po ko zna koji put ovim aluminijumskim, koji sam pride juče zaprašio pa mi je ceo dan rndao lanac
neoprezno, nesmotreno, neozbiljno
ali brate, šta je pola minuta na sat i po????
bu to bolje, mnogo bolje.
posebno kada mi sutra stigne turbo mašina iz snova


Nema komentara:

Objavi komentar