13 kolovoza 2024

danas je novi dan

nakon ovako revolucionarnog naslova, nemam pojma treba li uopće više pisati blog
danas je novi dan, sunceti koliko tu ima horoskopa vodoskoka entropije i endorfije
otišao malo ujutru malo predveče e bajkom, jer sam imao težak dan na poslu
a ionako mi je garminček rekao da mi treba, ne znam ni šta je točno rekao
NEKOLIKO DANA ODMORA

jer kao ono trčanje juče, bilo je preteško
pa je odatle izvuko zaključak da sam pretreniran
i da mi pada forma tojes idneks tojes veodvamaks
zašto ne postoji hešteg #veodvamaks
nepravda, pa stvarno, što bi reko Kalimero
to je onaj što nas je odgajao, kroz crtiće
sada decu odgajaju kojekakvi i zato svet klizi prema ponoru

trčo sam do kompjutera dvaput
trčo da upišem kilometre, pa posle trčao da te kilometre dodam patikama
onim što sam ih stavio u story na fejsu, tko prati znati će
tko ne prati ovde ću staviti sažetak

uzo sam one bruks za sve i ništa
bukvalno niko ne zna što ih je napravio
nit za cestu, preteške, nit za off, preglatke
pa ih tako rabim, čisto da ih potrošim pa makar na Ništa
ovde ne ide ono gramatičko ni na šta, moliću ljepo, nejde
trišim na Ništa
jer Ništa je ono što sam trčao, nit cesta nit trejl

"o moj mili bože, 
da li je to stvarnost, 
ili samo sudbina?"

Nema komentara:

Objavi komentar