22 kolovoza 2024

kakvo uzbuđenjeeeeee

javlja mi drug, treba da skokne do Višegrada, i kad se bude vratio kući, trebalo bi (to je drugo TREBA u poruci) TREBALO je odma da mi bude sumnjivo!
odem svojim putem, usput se čujemo, neki mali problem oko neke bicikle, pokušavamo to da rešimo kroz poruke u hodu

naime TREBAO je da mi stigne novi bicikl kod njega u servis pa je on TREBAO to meni da dopremi i istovremeno da nazad vrati ovaj koji stoji kod mene već sedam dana, neupotrebljiv
tačnije mogao bih i da ga upotrebim ali onda bih aktivirao kupovinu i garanciju i sve što ide uz to i onda bi mi povrat oštećene robe postao noćna mora, ovako je sve još uvek kao da ga nisam ni preuzeo

usput sam izneo poslednju biciklu koja nam je višak, tačnije nije nam višak nego Lola insistira da je višak a ja bih joj lako našao namenu, no nema veze
AKO ZAFALI JEDAN BAJK, KUPIĆEMOOOO :-D

do kraja dana je ispalo da niko neće doći, ništa neće doneti, džabe sam jurio biciklom do vinarije na vrhu brda da im kupim još jednu kutiju sa tri flaše vrhunskog vina zaštićenog porekla, valjda se tako kaže
neću ništa popiti, haha, čekaće u frižideru da zalijemo novu mašinu, nova info je da će stići u utorak

danas je bio dan za lidl ali jbg moraće da pričekaus

Nema komentara:

Objavi komentar