05 kolovoza 2024

čudan osjećaj

tražio sam sinoć reprizu cestovne trke za žene pa nisam našao, moram sutra pogledati opet da li su negde pustili
mnogo mi je smešno na koji način izveštavaju sa olimpijade, kao da se uopšte ne radi o sportskim komentatorima
na primer ovaj naš je dan ranije vozio mušku trku pa je u podnaslovu pisalo da je završio 60 i neki, i da je bio na nešto tipa dvadeset minuta od zlata, odnosno da ga je delilo (samo) 20' od zlatne medalje

nije ga brate delilo 20 minuta nego ga je delilo preko 60 momaka ispred
ovako ispadne kao na onom tara ultra trejlu gde sam stigao sat ispred drugoplasiranog i dva sata ispred trećeg, pa tad da su mu napisali da ga je delilo dva sata od pobede, donekle i jeste istina mada malo čudno sročena

a začudio me i đoković, iskren da budem nisam uopšte ni razmatrao mogućnost da pobedi, štaviše ni da uđe tojest prođe dalje od nekoliko zadnjih mečeva, no eto, na neku foru se desilo
baš sam se vraćao bajkom kući kad čujem petarde, ugledam neku devojčicu kako stoji na trotoaru i gleda u telefon, rekoh jel ovo zbog đokovića pucaju, ona reče ja ne znam izvinite :-D
eto dakle nisam bio jedini kojeg nije zanimao tenis, a eto i objašnjenja zašto na ulicama nije bilo gužve

jutros skoknuo do lidla i ugledao tri glodalice za drvo ali sve tri raspakovane i sad se pitam da li su unutra svi delovi jer ljudi vole to da raščeprkaju i povade šta im treba od sitnica, i ko bi sad kupovao nekompletan alat, a baš sam hteo sâm da napravim tri rama za slike, no treba mi glodalica da izdubim one ureze u gredicama u koje bi ušlo staklo

Nema komentara:

Objavi komentar