02 kolovoza 2024

novi asfaltići

u nedostatku bolje ideje jutros sam ipak seo na "običan" mtb i otisnuo se uzbrdo da bih obišao nekoliko novih asfalta i tamo napravio segmente za Stravu jer je ranije bilo malo netipično da bi neko išao do pola asfaltom a od pola po makadamu, svakako si hendikepiran ili ako dole po asfaltu voziš težak bajk ili ako gore po makadamu nabadaš trkačkom biciklom

za popodne su u skladu sa slavom svetog ilije GROMOVNIKA najavili pljuskove a meni je izašlo podsećanje od pre dve godine gde se kučići gušterišu na suncu uz pesmu ju grupe "dan, grozno vruć"

inače juče su mi stigle čarape one sokačarsko čobanske do pola listova kakve nose ovi moderni biciklisti i u trenu sam bio šokiran jer su mi se učinile toliko tanke da su mi sprinterice delovale ceo broj veće!
malo je reći da sam bio razočaran pa i više od toga, gotovo što bi klinci rekli - skenjan.
ajd nema veze, šta je tu je.

nešto kasnije počinje da me žulja sprinterica gore na risu gde me nikad ranije nije žuljala, kontam šta se događa i u trenutku mi sine da nakon što sam ih juče oprao (dan pred crveno slovo jelte) nisam vratio uloške!

pa koji sam ja cirkus od čoveka, još sam celih tih 15 kilometara računao koliko sam para potrošio uzalud jer mi takve čarape uopšte neće prijati, kad eto, sveti ilija me je počastio sa malo mozga
kao ona sijalica iznad glave kad se upali u crtanom filmu, tako je meni grom dunuo u klikere ove moždane

tako da su mi tri para taman, a četvrti su mi greškom poslali dva puta po dve čarape i te su mi malo velike jer broj 45-47 naravno zadovoljava potrebe onog koji ima 47 a meni su taman neke 44-45, pa je ovaj dečko što mi je poručivao poslao neke 42-44 a neke 45-47 i nećete verovati, IMA RAZLIKE

od dva dresa jedan mi je onako "komotan" što ne smeta na ovoj vrućini, a drugi mi stoji kao da izvinete kondom, moram smršati koji kilogram ionako jer je on više za cestovnu a na nju slabo sedam otkako sam se zbucil i sve je otišlo u škembe

Nema komentara:

Objavi komentar