27 kolovoza 2024

polulagano

bio sam nešto poprilično konfuzan jutros, 
možda je do lošeg spavanja 
mada nisam imao takav utisak kada sam se probudio

krenuo na jednu stranu pa mi se nije dalje išlo pa okrenuo na drugu
na kraju sam praktično na svaku stranu otišao po malo
rekoh bolje da iskoristim jutro da završim nešto što čeka
a čeka patrona
ona između kurbli tojest pedala

vratim se u grad, proverim od kada radi servis
dođem kući, presvučem se, uzmem patronu, odnesem u servis
sačekam pola sata da se majstor probudi (!)
na kraju me totalno poremetio jer je to par minuta da se odvrne i zavrne, ali je ostavio biciklu u servisu pa će me zvati za par sati kada završi sve što ima od posla
da je došao u servis u 9 umesto u 9:30 bilo bi bolje ali šta ćeš, ne razmišljamo svi isto

uzbuđenje raste jer danas treba da stigne nova bicikla pa će u jednom trenutku u kući biti obe, i nova i stara, nadam se da neće baš tada upasti neki pljačkaši
uzbuđenje nastavlja da raste, uhhh
leptirići

Nema komentara:

Objavi komentar