30 kolovoza 2024

trideset i nešto

najluđe leto ikada!
narednih nekoliko dana najavljuju 31 32 33 33 34°C pa ti vidi
jutra sva oko 18-19° što opet ispadne savršeno za ranoranioce
što ću nadam se i iskoristiti
danas je pak bio dan za odmor

nakon tri dana jurcanja novom biciklom, morao sam i do servisa
škrguće ona cev od sedišta u cevi od rama, kažu karbon uvek škrguće
da ne čekam da mi stigne mast, odem do servisa, kažu imaju sprej
e pa sad, opet škrguće ali manje, ipak moram čekat mast
malo naokolo probe oko grada mi je donelo čitavih 8km da upišem u excel

ako je popodne i prošlo u mini oporavku, jutro nije
nisam pre lidla imao puno vremena za trčanje pa sam otišao na Pomoćni
(stadion) 
umesto da sam odmah znao, a morao sam znati, da ću biti umoran...
ja sam krenuo na dijagonale sa "kaskanjem" između, iza gola napravim polukrug

ne znaš da li su bile kilavije dijagonale ili to kaskanje
nakon 2.5km od planiranih 5 promenim režim,
idemo na dijagonalu pa prošetamo iza gola (mi = ja + obe noge)
skroz druga priča, sveže noge, ide lako, bolje se odmorim
ZAŠTO SE TOGA ODMAH NISAM SETIO?
zato jer tako duže traje, a ja nisam imao toliko vremena pre posla
pa sam hteo da mi bude bolji prosek (na 5km trčanja)
no hajde, nije loše ispalo

Nema komentara:

Objavi komentar