16 kolovoza 2024

pre i posle, anticipacija participacija i opstipacija

juče sam mislio da sam pobedio cajt jer sam napisao blog odmah ujutru i rekoh eto bar sam nešto otarasio za danas.
i kao najavio da bih možda i na trčanje, i posle pola sata zaista odem i to čitavih 11km po vrućini, no avaj posle toga mi je bilo glupo da pišem još jedan blog a iskreno nije mi se ni pisalo, samo ventilator do daske i sve 4 u vis.

1) prošli pored groblja da zalijemo cveće pa produžio da nahranim neke dve mačkice na periferiji, bačene naravno, koje sam dan ranije spazio, taman sam ponovio onu salomon torbicu oko struka i mogu reći savršeno je držala i telefon napred i dve kesice mačije hrane na leđima
to je valjda jer imam neko kao škembe, ako ga budem smakao možda mi torbica više neće biti tako "čvrsto taman"

2) mislio sam da će mi krug biti desetak kilometara no ispalo je 12, pa sam ga skratio tako što sam na kilometar od kuće poslao loli poruku da izvadi lubenicu iz frižidera, i lagano tu kroz kvart došetao da se taman malo rashladim jer sam bogme bio poprilično zakuhao krvna zrnca

zbog toga sam bio malo možda i umornjikav jutros na vožnji, jer sam juče nakon merenja skontao da sam u odnosu na težinu pre trčanja, imao 2.5kg manje, a to je bilo par minuta nakon što sam pojeo četvrt lubenice, pa kontam da sam za sat vremena izgubio čitava tri litra ako ne i više, jer sam i na groblju popio 10 gutljaja vode sa česme

jutros sam opet otišao trkačkom i opet na istu stranu gde je najbolji odnos manjka saobraćaja naspram manjka hladovine tako da sam uhvatio minimum sunca i minimum opasnih susreta sa neopreznim vozačkinjama, uz sličan prosek kao pre nekoliko dana ali uz nešto više grimasa i gunđanja :-)

Nema komentara:

Objavi komentar