24 kolovoza 2024

segmenti i ispravke

obzirom da sam petljao sa onim nekim točkovima koje smo nekad davno doneli iz italije, morao sam da proverim da li mi je taj eksperiment uspeo i u praksi
pa sam taj zadnji uglavio u svoju biciklu koja doduše ima campagnolo 9sp lanac, koji je pak za nijansu širi od shimano 9sp lanca iz prostog razloga što je i kaseta (devetofaz) kod kampanjola širi nego kod šimana

pa kad staviš uže one međuprstenove da bi u mesto za osam ugurao devet zupčanika, postoji opravdana bojazan da će se stalno nešto čuti odozada jer lanac može nežno da dotiče susedni zupčanik
no nije se čulo ništa strašno, osim malo drljanja koje dolazi iz ručica menjača tojest iz njihove istrošenosti i/ili nepodmazanosti, moram to još ispitati, ne čuje se onaj jasan KLIK prilikom šaltanja nego fiše neki frfljkkkk

otišao sam tu do industrijske ceste na kojoj sam između dva kružna toka napravio segmente u oba pravca i tu isprobao kako radi taj zadnji točak kada se malo jače pritiskaju pedale
otprilike sam odvezao par km/h od trenutnih rekorda što i nije neka vest, bilo je puno bočnog vetra i nula saobraćaja jer je vikend, tako da nisam imao "pomoć prijatelja"
naime svaki auto koji prođe pored tebe pokloni ti par sekundi rezultata time što napravi malu zavetrinu dok te kamion ubrza i do 5 km/h, doduše privremeno ali dovoljno da se malo odmoriš i u sledećih sto metara uđeš sa boljim zaletom

no primetio sam da mi je u povratku pokazalo 30 prosek iako skoro nigde nisam išao ispod 35, to je blago uzvodno a vetar je bio u pojačanju od onog tihog jutarnjeg do jačeg prepodnevnog

obzirom da su to moji segmenti probao sam da vidim u čemu je problem i skontao da iz nekog razloga između dve sasvim iste dve tačke na mapi, u odlasku pokazuje 2.5km a u povratku 2.2km
nakon nekoliko bezuspešnih pokušaja da pomerim mesto starta ili cilja, jednostavno sam obrisao ceo segment, i za minut napravio novi sa korektnim startom i ciljem, i ispala je odgovarajuća i dužina
strava je za par minuta sve ažurirala i sada je redosled isti ali su i proseci realni a ne umanjeni za preko 10%

Nema komentara:

Objavi komentar