03 kolovoza 2024

avgust već prebacio normu

prema očekivanjima, bilo je potrebno samo jedno trčanje
nije duplo golo nego dupla trojka
jer sam prošlog avgusta imao 3km trčanja
i sad sam napokon pogledao kako sam stigao do te trojke

imam jedan kilometar koji nije objašnjen u excelu, kad smo išli na pešačenje tj hajk pored reke
da li sam negde potrčao, strčao, ne zna se
i posle par dana imam 2km piše dijagonalice, dakle to sam na pomoćnom stadionu napravio 18-19-20 dijagonala ko zna zašto 

možda o tom prvom kilometru nešto piše u blogu???
...
evo ga, nakon krajnje tačke hajka ja sam napravio dodatak po brdu, strčao taj jedan kilometar (kad se sabere nekoliko delova nizbrdo) i po pljusku stigao do mesta gde smo ostavili bicikle
to je dakle bilo sve samo ne trčanje i samo ne trening ali eto, jedan je jedan, nije ko nijedan

a jutros sam odalamio 6km u pauzi između dve kiše i posla
tojest između prve kiše, i druge kiše + posla
buđavo subotnje jutro fujčina
no uhvatio sam suvkast period pa sam uzeo hoke clifton 9 i to me je valjda povuklo da malo potegnem
ili me poteglo da povučem

delovalo mi je da sam krenuo baš lagano no odmah sam imao uspon na vrh gradskog parka koji je ustvari na padini brežuljka, i odozgo sam nastavio u tempiću, da bih u povratku još malo dodao gas i spustio prosek ispod petice
i tako sam sa tih 6km (došao sam do/od parka biciklom i uštedeo nogama tih 2+2km trčanja) duplirao neverovatnih 3km iz avgusta prošle godine
lovorike, izvolite legnite na moj u razdeljak te ljubim

malo me zatezalo iza desnog kolena, posledica onog surovog trail ludila od pre par dana

Nema komentara:

Objavi komentar