28 kolovoza 2024

drugo pa muško

pokušavam da izhronologiram ovaj dan
da li ću stići pre posla da se malo provozam
pamtim šta sve treba da uradim
sinoć smo ispratili goste i sa njima Prvi bicikl, 
a Drugi je ostao kod mene

rano jutro pola šest ustaje Milena iz pesme Fosila
pet minuta kasnije budi me Mileeena (taj je naglasak)
laje na sav glas rekoh čekaj Milena nisam se naspavao
dobro, nije Mileeena nego Pipi, ova veća đukela naša

Feruz Paša iz sna skoči, pa povika iz sveg glasa DAJ METAR
izmerim visinu sedišta na svoja dva bajka, 
pa ga izvučem na novom precizno u milimetar
pumpu i rez. gumu neću ni nositi jer se neću udaljavati
rekoh samo da naduvam gume, čitam na gumama šta piše
kaže maks devet bari, ja naduvao na osam

stavio garmina, zaboravio da podmažem lanac
ostao onako u onoj original masti ali opet rekoh, idem samo sat vremena
nisam stavio ni senzor kadence pa mi je garmin pokazivao nulu
preživeh i to nekako

popodne me zove kolega da se malo provozamo, da i on vidi to čudo
namontiram nosač bidona i flašicu, senzor kadence, NAPRSKAM LANAC
gumu i pumpu opet nisam poneo, rekoh zvaću taksi ako probušim
utaknem punjač u zadnji menjač koji je očigledno bio skoro prazan
NISAM IMAO POJMA

u odlasku lagano bla bla, pa zastali na nasipu akumulacije
malo se slikali, malo pričali o biciklama
nazad on rešio da nagari neki segment, ja se borim sa menjačima
sve je obrnuto od campagnolo, pa kad hoću da dignem ja spustim
pa ga onda lovim jer on u međuvremenu dok se ja snađem, 
odmakne 20 metara
pa sprintaj pa mi ispadoše intervali
jer on ide i 50 km/h a ja malo malo pa opet pogrešno prešaltam
da se upišaš od smeha
sve u svemu, sve dobro radi, 
našao sam i kako se proverava stanje baterije u menjačima

i tak, dva puta po sat vremena

Nema komentara:

Objavi komentar