08 kolovoza 2024

peču noge majko

malo sam jurišao biciklom pa sam se malo samomučio trčanjem uz 19% i jutros baš i nisam bio nešto bogzna koliko elantičan (to je ono kad si pun elana)
no bez obzira na to, rekoh ajd malo da odem "onim drugim bajkom" čisto da se podsetim kako na njemu izgledaše vožnje i da i na njemu isprobam novi nosač za garmina

no tu sam se setio da nije samo do duvanja guma nego bih trebao i da podešavam sedište koje je spušteno na loline dimenzije i kako sam krenuo prema onom malom zvezdastom imbusu već sam odustao od toga, možda treba i podmazivanje, pa sam zaboravio visinu pa da metar pa do velikog mtb-a (29") da na njemu izmerim visinu sedišta od osovine pogona, trt mrt a ionako sam već u glavi imao neki pritisak kašnjenja jer mi je idealno bilo da mi ta vožnja do planinske česme prođe od 6 do 9 a već je bilo 6:45

tako da sam skratio, šta ćeš
inače sam primetio da su mi juče one inov-8 patike pretrčale 100km okruglih, a da sam sa tim trčanjem od 9.3km pretrčao ukupnih 999km ove godine što je nekome mesečna kilometraža ali šta ću, nije mi se nešto ni trčalo

idem da sa flaše od limunade iz lidla odsečem onaj famozni mehanizam za otvaranje polučepa, ja to lepo sve otfikarim da ostane samo čep a onaj prsten ispod leti u kantu

Nema komentara:

Objavi komentar