20 kolovoza 2024

ko je lud trčat usred leta?

da ne poveruješ
i to se događa
probudiš se i nešto se kao naoblačilo, cvrc
spremim se za trčanje, štaviše krene i kišica
ko ga šiša, ne smeta mi ništa kad je leto, toplo je čak i po kiši
ili pod kišom, kako god reći

sednem na bicikl pony (što ga Milijana gony) i napunim bisagu granulama za pse
odem 5km od kuće do jednog supermarketa gde mi je sigurno da ostavim biciklu
na groblju parsto metara odatle pronađem družinu i sve ih nahranim
jedan belgijski ovčar (malinoa) jedna bela mačkica i jedna kuja sa tek okoćenim štencima koji pijuču iz cevi ispod puta

produžim na trčanje koje sam isplanirao u suunto aplikaciji jer mi tamo najbrže ide trasiranje i odmeravanje moguće rute
ispalo mi je malo više od 7km, taman dovoljno za Tempo, više ne bi valjalo
gazio sam ozbiljno junački uzbrdo i generalno bio  zadovoljan, s tim što su i usponi i spustovi bili dosta strmi, sve po asfaltu negde do najdalje tačke
odatle deo po makadamu par kilometara i završetak opet po asfaltu, za total prosek ispod petice

kiša je malo usporila pa opet ubrzala pa opet malo zastala da bi me na kraju pri povratku biciklom pratio mini pljusak, no srećom nije zahladilo tako da mi ništa nije bilo neprijatno
još jednom mi se dogodilo da budem zadovoljan nakon rekreacije, ne znam šta to znači, nadam se da nije ništa loše

Nema komentara:

Objavi komentar