25 kolovoza 2024

ceo dan pred sobom

kao i svake nedelje krenem da razmišljam na šta bih mogao najbolje da potrošim dan, kad već ne umem da izgovorim "da ga upotrebim" što bi bilo puno normalnije
samo bajk, ili bajkom na hajk, ili bajk&hajk neka avantura, ili najobičniji trening Dužine u nepoznatom pravcu sa skretanjem prema vetru ili nekoj drugoj inspiraciji
mislim da su mi noge relativno ne-umorne (neću da kažem neumorne, moglo je i neumorene hehe) no evo posle šetnje sa psima pored reke (4km) rekoh da skoknem do lidla i napravim plan

no čudne su ove nedelje, pre sam samo razmišljao gde što duže, a ove godine mi se entuzijazam razvodnio i nekako me ne pohađaju oni demoni koji bi samo nešto epsko i nezaboravno, čak me zadovolji i hajk prugom kroz tunele i povratak po kamenjarima
trt
cvrc

nekako mi je Tour bio zanimljiv a Vuelta još uvek nije stigla da me osvoji, preskočio sam i par etapa a poslednju prespavao, reče Lola da je bila dobra
sad imam jednu više za nadoknadu

onaj bicikl je još uvek kod mene i iako sam pozvao par tu drugara i kolega biciklista iz Valjeva da ga vide nekako niko da se javi, a meni je glupo da pet puta pozivam ljude ajd dođi kad ćeš doći pa tako ispade da ne ispade ništa, iako sam siguran da bi svakom od njih bilo zanimljivo i nezaboravno iskustvo, ipak to je trenutno jedina takva zver u gradu

Nema komentara:

Objavi komentar