07 kolovoza 2024

trauma ili fauna

ima ona izreka "usro se ko grlica" pa sam otud stavio faunu u naslov, zbog onih trauma juče
nisam jutros mogao da odredim da li sam se nešto posebno umorio ili ne
no svakako mi je izbor bio olakšan jer je svanulo samo +16° pa sam se odlučio za neko trčanjce
ima tu puteljaka kojima nisam skoro prošao pa rekoh malo da se podsetim, jer biciklom bih svakako morao nekim poznatim pravcem

usput sam se setio da je u lidlu Super Sreda pa treba kupiti robe preko 42€ da bi se dobilo 10% popusta a ja sam već imao spisak stvari koje bi zahtevale toliki trošak, soda bikarbona* žuti šećer pseće konzerve sunđeri za tuširanje tunjevina komadi 1+1 i eventualno neko mleko i neki radler ako tokom sabiranja skontam da nisam ispunio kvotu

*odavno nam je majstor rekao da je onaj kalgon sranje i prodaja magle i da umesto njega umešamo u kutiju za prašak prilikom svakog dosipanja 500g sode bikarbone i tek sam pre par dana skontao da su iz podruma nestale sve zalihe

i tako, otišao biciklom 3km do lovačkog doma pa odatle uzbrdo (šta je obrnuto od naglavačke?) i sat mi je pokazao prvo 17% a na samom vrhu uspona kod nekog groblja i čitavih 19%, morao sam to da slikam uspomene radi ali mi je ispalo malo mutno

dalje sam gledao da prođem kuda nisam skoro prošao i mislim da sam ubo prečicu kojom sam doslovno prošao samo jednom, i eto danas obnovio sećanje da bih sve to udenuo u sat vremena koliko sam imao fore, unatoč svim strminama i kamenjarima uspeo sam do kraja da spustim prosek ispod šestice a poslednji spust sam umesto mogućnosti da se vratim asfaltom opet zakovrnuo na makadam i tako se dogodilo da u prvih 9km (od totalnih 9.3km) nisam sreo nijedan auto, ni pešaka, čak ni traktor, ništa ništa
milina

Nema komentara:

Objavi komentar