06 kolovoza 2024

na mom jastuku herojke tiho umiru

ma ima neki narodnjak, nemam pojma tačno kako ide
uglavnom
DOGODILO SE
nije ono #nijesedesilo 
seo je i Blogoje na trkačku biciklu
nakon godinu ili već ko zna koliko, mrzi me da proveravam
ali ugl prvi put u 2024.

mila majko traume
sav se tresem, guvernala mi se trese, pedale nikako da pogodim da ukopčam
na svakom semaforu panika da li ću pasti kao mlađi junior
dalje od grada putem
svaki auto mi je smetao, delovalo mi je da me preblizu obilaze
milijardu puta se sigurnije osećam na pet kila težem mtb-u
dosta sam uspravniji, viši, valjda delujem vozačicama kao veća prepreka, opasnost

sanjao sam 29 prosek, bio bih zadovoljan i sa 28, samo da se u komadu vratim kući
na kraju je ispalo čitavih 31.2 prosek, uuohooo
preko svih maštanja
možda sam ipak jak
mislio sam da sam pilav, moža sam ipak gulaš
mislio sam da sam radler, možda sam ipak crno pivo ono smrdljivo što piju po evropama

pred sâm kraj sretoh Mlađu a možda s njim i Luđu suvozačkinju
to je onaj tandem mlađa & luđa, lokalne legende
omatorile im nogice za biciklu pa krenuli autom da se snimaju na stravu
heh heh
pa ko je tu mlađi, pitam vas ja

Nema komentara:

Objavi komentar