naime nakon par vožnji sam na nekom kupseru pri vrhu malo stinuo gas tek da mi se na displeju u polju 30s power pokaže preko 300W, pa sam bio zadovoljan iako nisam imao pojma šta to tačno znači u odnosu na moje potencijale.
ali bila mi je okrugla brojka.
onda sam potaknut time, jutros na jednom malo oštrijem kupseru pred kraj opet malo jače zavrteo da bih sa dotle nekako ugodnih-za-toliko-trajanja od 250-260W prešao 300, i lepo sam izračunao da ću taman stići na zaravnjenje pa sam brže bolje izvadio telefon i slikao displej na kojem je pisalo da sam to popravio na 313W pa rekoh eto svakog dana po desetak više, nije loše.
no nisam imao pojma da sam prosto bio zamoren celokupnim usponom, i da taj finiš nije ni mogao biti bogzna eksplozivan.
kada sam nakon jednog ravnog dela naišao na kratak blag uspon, ustao sam na pedale bez menjanja u manju brzinu i na ekranu mi se pojavilo 400 i nešto (?).
vidi vidi, rekoh sebi, dakle kad si odmoran nakon spusta, ono što nakon uspona pred vrh deluje kao 300, nakon ravnice i malog predaha deluje isto, ali je 400.
odatle sam čekao jednu "rupu" u koju se sjuriš nizbrdo i onda imaš 200 metara nekog srednjeg 5-6-7% nagiba, i rekoh tu ću da ga nagazim malo jače.
ostao sam na krupnom prenosu pa sam morao da zapnem, i evo vidim piše mi među best efforts 30s = 433W, a 5s = 509W što je verovatno bilo negde na početku, nemam pojma.
ukupno 76km sa 465m uspona i prosekom od skromnih 27 jer sam ostavio sebi malo snage za nešto podnevnog posla jer znam da imam upisano par masaža.
Nema komentara:
Objavi komentar