29 kolovoza 2025

nisi nas častio ništa!!!

jutros me mrzelo da još jedan bicikl vozim u stovarište da ga čistim razređivačem pa sam odlučio da noge častim vožnjom na novom e-mtb.
bateriju nisam dopunio nakon prve vožnje od 19km pa sam krenuo sa idejom da vidim koliko će izdržati po malo "grbavom" terenu no znao sam u startu da će svakako izdržati dosta, jer ne moram da koristim maksimalnu podršku.

bosch motor i baterija su nebo i zemlja u odnosu na onaj stari MS Energy e bike koji je samo za do pijace a pregreje se i ugasi na svakom kupseru.
pri tome ima "gradske" prenose pa na usponu od 10% moraš da ideš u cik-cak jer podrška dobaci samo dotle da te goni nekih 10 km/h, pod uslovom da ti zapinješ barem 300W.

do pola sam odvezao u Tour režimu, to je drugi po snazi, prvi je Eco.
uspone sam vozio "muški" bez soft pedaliranja nego smo onako zajednički motor i ja pokušavali da pratimo Pogačara.
otud naslov, ode puls preko 140, noge zaplakaše, kažu nismo se ovome nadale...

tu sam video da mi je baterija sa 4/5 sišla samo do 3/5 pa sam u povratku počeo da povremeno uključujem Sport, da bih pred poslednji uspon prebacio nazad u Turbo, ne bih li bateriju potrošio što više, testa radi.
ukupno mi je preko 800m uspona na 52km ispao prosek 27.8 što je više nego moćno.

sada merkam jedan (malo više City/Touring a malo manje MTB model) za Lolu, koji naspram mojih 500Wh ima neverovatnih 625Wh što znači da bi u nekom Tour modu moglo ladnjaka da se prođe celim krugom na Divčibare recimo.
obzirom da par godina nije sela na poštenu biciklu nego samo išla po gradu i do pijace, ne bih je u početku ni mučio da vozi običan MTB, pa bi ovaj novi e-bike bila prilika da ugrabi nešto zabave na godišnjem jesenas.

Nema komentara:

Objavi komentar