20 studenoga 2019

ulrikanje


eto za vreme večere, jer ja već večeram kad većina tek ruča, a obzirom koliko rano ležem to je više nego logično, videh da su se poklopile brojke (kazaljke, iliti skazaljke po starogovornom jeziku) pa se setih čemu me želi podsetiti ovaj satić
naime one prve dve patike, leva zelena i desna crvena noosa ff, prešle su 1017km
a ovaj drugi par, crvena-zelena, prešao je 995 sa jutrošnjim trčanjem, i još 5km jer nisam otišao da preuzmem auto sa servisa najkraćim putem nego malo okolo
da bih zaokružio na 1000
i sada šta?
sada je ostalo da sutra pretrčim 17km i obzirom da je nekakva slava (OPET) tzv aranđelovdan što znači da ćemo morati da slušamo SMAK jer nijednog drugog pevača aranđelovića ne znam osim borisa, e sutra ću nakon tih 17km imati ceo dan fore za glupiranje pošto se jelte NE RADI, crveno slovo, red character haha, e onda ću moći da sa nikonom i 66x zoom-om uvećavam detalje i premeravam da li se više potrošila leva ili desna ili crvena ili zelena ili
pa će to bože zdravlja završiti na blogu, a nastaviće se kao neka neviđena ludorija jer nemam pojma do kakvih ću rezultata doći, a ionako nijednom nisam vezao patike za zadnji branik pa ih vukao po putu, kontam da je konačno kucnuo pravi čas i za taj test preživljavanja
kad može onaj pederčić sa mačetom da se bori protiv nepogoda dok ga sa pola metra odmaka snima kamera u tehnikoloru, mogu i ja nešto da skarabudžim
valjda
i naravno da navijam da su više ciknule crvene, pa da njih kurtališem, jer takav imam i skoro-pa-nov par i muka mi je od crvenih patika bukvalno
pa bih one dve zelene opet upario kao jin i jin (jer nema više jang, pederi su se izborili za to da se jin & jin najbolje dopunjavaju) a crvene bih mučio dok ne prokrvare, kako ih pogledam odmah mi se negde u duši probudi neki monkies de sade skriveni zli Ja
muka će biti ako se nakon današnjih 16+5km, jer odvikao sam se od trčanja, probudim bezvoljan za išta više od recimo desetak km, ajme ko će trčati celih 17, ali u tom slučaju ću podeliti na nekoliko delova pa ću tri po tri to polako dostići
nadam se
greota bi bila da mi propadne aranđelov dan
wikipedija:
"Arhanđeo u judeo-kršćanskoj tradiciji označava anđela višeg reda koji za Boga obavlja posebne zadatke"
eto dakle idem da vidim koji par patika vezati za zadnji branik i vući ga od šapca do mitrovice, a možda malo i autoputem, videćemo, jer je bog tako zahtevao, eno imam sms ako neko ne veruje
ovo će biti luda noć
jer ću sanjati ove budalaštine i probudiću se mrtav umoran i glas će mi reći eto kako je tim patikama sirotim koje ćeš da jebeš uzduž i popreko samo zato što su crvene, fašisto jedan, šta imaš protiv crvene boje, a ja kažem ništa tebra pa meni je poster crvenih brigada stajao na zidu sobe a u ulrike majnhof sam bio zaljubljen do ušiju a i niže
btw ulrike nije napunila 42 godine, odustala je od života u poslednjem kilometru
kažu da se najverovatnije nije ni ubila nego da je skončala u zatvoru pod najblaže rečeno sumnjivim okolnostima
već znam kako će se zvati crveni par patika, i zašto vezane za branik treba da preputuju baš 42km


Nema komentara:

Objavi komentar