13 studenoga 2019

putovanja

Kad učestaju putovanja autom onda se prorede blogovi tj putovanja kroz slova i reči jer mi druge stvari oduzmu nekoliko sati dnevno pa moram negde da otkinem da bih nadoknadio.
Jeste da volim vožnju autom ali još uvek ne postoji neka lagana i brza mogućnost da dok vozim usput malo pričam pa da se to nekom aplikacijom prebaci u blog.
Jebo pametne telefone koji znaju da igraju igrice u 3D rezoluciji, umem i sâm da se igram u tri dimenzije dao bog, ali kad mi zatreba neki zaista pametan pomoćnik onda mogu da se slikam samo.

Hajd da kažem da mi je pomoglo što sam u ponedeljak u zoru imao unapred učitanu kartu i izmerene udaljenosti pa sam stigao zamislite čitavih 5km do Save i drugim putem nazad, biće da sam Magelanov naslednik lično i osobno čim smo telefon i ja toliko sposobni u duetu, i to ovaj budžetski od 150€ što ga već pola godine nosim na trčanja.
Zato su slike govno i zadnjih pola godine mogu da obrišem iz sećanja ladno, osim ono par dana kada sam teglio foto-aparat no hajd, ide zima pa se možda nešto i promeni, crni novembar crni petak i ostali crni dani za koje smo čuvali bele pare.
Heh, TEK SAD MI JE PALO NA PAMET ŠTA SE POD TIM MISLI ??!!

Nego juče ima novo da sam se na Stravi preselio, tačnije emigrirao iz trenutnog prebivališta u virtuelno, iz prostog razloga što se na Čelindžima nigde ne pojavljujem u Srbiji. Promenim grad, ništa, regiju, ništa, ostavim samo "Valjevo, Srbija" i ostane mi lepo podešeno kao vremenska zona Beograd, Europe ali kad kliknem na Čelindž nema me na spisku, samo na planetarnoj rang listi boravim negde oko 10,000 mesta od 230 hiljada ljudi, dakle negde sam u top 5%, kakvo postignuće za ginisa!


Ugl, probao sam da se premestim u neku drugu državu, usput primetio da u Albaniji čitavih 9 ljudi koristi Stravu i istovremeno je prijavljeno na distans čelindž, tu bih bio drugi recimo, silver aljbanac bog da me vidi. U Sloveniji bih bio sedmi, u Rvackoj takođe, po kilometraži na dan 12.11.2019. a u Srbiji bih isto bio tu negde ali mi u spisku stoji -/50 recimo, dakle nijedan sam od svih, ne postojim jer mi kao zemlja stoji Srbija a svima drugima Serbia. Pa ti vidi.
Obzirom da nisam uspeo da se iz Srbije preselim u Serbiju nego samo u Hrvatsku, ostao sam tamo do daljnjeg. Kad gle čuda, i tamo sam sedmi, eto zašto smo se zvali kraljevina slovenaca hrvata i srba, zato što sam svuda sedmi. Kao što sam na svakom državnom u hronometru bio 6. a trener me je posle svake trke pitao "koji si bio, peti-šesti?" a ja samo klimnem glavom i tako sam zauvek ostao Peti Šesti, da je tada postojao fejs verovatno bih se tako zvao na profilu.


Elem nisam se nešto bogzna natrčao zbog pomenutih vikenda putovanja, a jedini vikend bez trke sam, sećate se, trčao ka svojoj novoj bicikli i ostatak dana proveo u autu i gostima tako da valjda od tamo negde kraja jula nisam nijedan vikend proveo kod kuće, možda jedan kojeg se ne sećam ali dvojica sigurno ne. Valjda. Pa otud stalno male kilometraže na trčanju, a i tako sam na trkama bio lošiji nego ikad, još mi je samo falilo da i vikendima tučem kilometraže pa veče pred trku pa jutro pred trku pa veče nakon trke pa udri udri dok ne crkneš da bi na čelindžu bio 2000 mesta ispred, jer treba imati valjan razlog za sve.

Danas me čeka popločavanje drugog dela terazze no mislim da ću samo iseći sve pločice na potrebne dimenzije (jer mi je ostalo ukrajanje po ivicama) i ostaviti lepljenje za sutra, da se ne bih kao juče ubio sa 7 sati neprekidnog čučanja i klečanja. Pa će dati bog da mi danas stopala vide malo asfalta negde naokolo grada, stay tuned što bi rekli ovi sebi prevažni.

Nema komentara:

Objavi komentar