18 studenoga 2019

i evo ga!

jubilarni 2019. blog otkako postoje arhive tu sa leve strane, vidim da fali prvih nekoliko godina kada sam pisao na blog.hr a posle sam imao nekoliko raznih blogova pa nisam sve prebacio ovde, mada ionako sumnjam da će iko danas stisnuti na neki link iz 2009...

mogao bih da pišem o jučerašnjem trčanju ali nisam nešto naročito zadovoljan kako je prošlo pa ga se radije ne sećam, ako baš ne moram
nemam pojma kako sam proletos trčao trke na 5km tu negde 15 km/h a sada 14 km/h niti imam pojma ko mi je to pojeo i kada, tek brzina je isparila a trag joj je nestao
takođe mi je bilo fino kada sam beogradski 3h36 popravio na plitvicama na 3h32 ali kako sam posle tako jakih plitvica uspeo da u ljubljani potrošim čitavih 3h26 za maraton, eto ni to mi nije jasno

uglavnom, nakon već prvih par stotina metara sam primetio da idem brzinom... NIJEDNOM!
jer sam nešto stisnuo na startu ali to nije bio početak snimanja nego neka od predradnji tako da mi je štoperica stajala na nula:nula:nula
e kad sam opet stisnuo start odmah mi se pojavila prosečna brzina od 4'10'' ili tu negde i rekoh sebi fuj, dakle opet ništa od prijatnog iznenađenja
ako već postoje iznenađenja ne znam zašto su onda uvek neprijatna jebiga, eto baš ne znam kako opstaje taj koncept

i to je tako išlo prvih kilometar-dva i posle toga smo okrenuli u vetar pa sam shvatio da su čak i te spore brzine bile premija, eto dakle nikad neprijatno iznenađenje ne ide samo nego uvek u braku sa još jednim
i tako, mogla je biti super trka da sam ja bio brži ili bolji ili lakši, a ovako je ispala sranje trka i to samo mojom zaslugom očigledno, ta teorija da je vetar bio kriv možda može drugima da okrpi dan ali kod mene ne pije vodu

kao dokaz stoji današnji dan, naravno na biciklama
ova produžena jesen je dobila neočekivani tok kada sam doneo novu biciklu, koja me je malo aktivirala na taj stari dobri način
danas sam poželeo da vidim koliko je obična trkačka brža od te nove koja je ipak MTB na kojem se sedi uspravno i grli se puno više vetra, a i širina i profil kramponki sigurno ne pomaže u brzini, nikad neko neće u salomon speedcross istrčati svetski u maratonu niti će na motocross mašini pobediti kapirosija

elem da objedinim dve teme, jeste naravno trkačka od 10kg brža nego mtb od 13kg koliko god ovaj potonji bio nov i zanimljiv i seksi, i naravno da je vetar smetao no opet je sveukupni prosek ispao za par km/h bolji
realno postoji par km/h razlike između odlaska uz reku i povratka niz reku, preko par kupsera u oba pravca i dosta nežnih nagibčića, ali na potezu od valjeva do pričevića (tako je, mesto poznato po pečenju) sam u odlasku odvozao prosek od oko 30 km/h a vratio se oko 38 km/h, što govori koliko je vetar bio jak
na stranu što nije duvao samo "odande" nego je zbog krivina usporavao na skoro celom odlasku ali i na više od pola povratka

malopre sam video da je kolega (u kategoriji) maratonac napisao kako je do sada pretrčao 3250km a ja sam na 3200 pa mi je bilo zanimljivo koliko sam uspeo da nakupim džogingovanja a da nigde ne stignem glede rezultata jer kod drugih je to sve mahom neki kvalitetniji trening koji ičemu služi, a moja trčanja su najobičnije puštanje promaje kroz glavu i gaće
ako se izuzmu trke naravno, no pitanje je koliko će i to s trkama potrajati

jer ako pošteno izračunaš od 40-ak trka pola je u hrvatskoj pa prosečno putovanje izađe ili 60-100€ ovde ili 150-300€ tamo ovisno više od dužine ostanka nego od udaljenosti trke, pa tako dođemo do minimum 6k€ godišnje plus par redovnih servisa za auto plus par pari patika koje se potroše plus ko zna šta još, srećom i letnje i zimske gume su relativno nove

razmišljao sam da bi se neki motor od 250ccm mogao isplatiti na duži rok za ove letnje trke u krugu od 200km na koje odeš ujutru i vratiš se uveče, no kad sam video da samo vozački košta 20% od cene motora malo sam se pokolebao, a gde su kacige gde su rukavice gde su one kožne gaće i puma crvene duboke patike one iz nove kolekcije za koje moraš kredit da digneš, a valjda se i na motoru menja ulje jel?

plus kazne za prekoračenje hmmm
plus na svaki pad sa bicikle računaj da onaj sa motora košta deset puta više u hepatrombinu i brufenima u sledećih par meseci, tako da se troškovi možda čak i povećaju
eto još par neprijatnih iznenađenja u kompletu, rekoh
evo sad mi je žao što sam išao na sve ove trke, mogao sam kupiti šest ajfona a ja nosim samsunga drugog odozdo na kakvog se i klinci mršte kad ga dobiju za 10. rođendan

idem sutra u kinesku radnju da kupim jedan onaj motorčić plastični repliku onog repsol kao što ga vozi doktor haus i staviću ga ovde gore na monitor ću ga nalepiti i dok pišem sledeće blogove puštaću iz grla i nosa onaj zvuk hrmmmmm kao kad turiraju na semaforu
i zulufe ću riđe da pustim kao nemački fudbaler ili kraut roker iz sedamdesetih

Nema komentara:

Objavi komentar