06 studenoga 2019

pogađaj

ne u imperativu "pogađaj sad!" nego Pogađaj, kao događaj, nije se dogodilo nego se pogodilo, potrefilo, dakle može i Potrefljaj
naravno da sam znao da ću danas da budem KLJOK, što bi reko bajaga nemoj da budeš nja nja ali kako kad sam KLJOK, džaba mi njegovi saveti i uputstva, da sam hteo da me neko non-stop savetuje oženio bih se, pa jel tako

a pogađaj je taj da sam jutros oko 04h čuo kišicu u olucima pa u 06h opet i rekoh eto dana da se prespava, mislim onako u mislima, ko je još spavao po danu osim slepih miševa u petničkoj pećini gore na plafonu zadnje dvorane
(vidiš nisam odavno bio tamo, s tim da ću sledeći put da se setim da ponesem čeonu lampu i da odem u nekim boljim patikama od onih ćelavih u kojima sam nekoliko puta zamalo odleteo na dupetu niz 1000 stepenika u ponor)

naravno da sam se napravio da ne čujem pitanje "oćeš li jutros negde na trčanje?", kunjanje na poslu će mi dobro doći a dovoljno je što sam jutros usisao kuću, od mene i mojih leđa toliko
čak sam u par navrata osetio neki nagoveštaj nečega (?) na vrhu leve pete / pripoju ahilove, no izgleda da se na tome sve završilo, a ionako nigde ne mogu do iza podneva jer moram da odradim barem ovu trudničku polovinu smene na poslu
sve se uklopilo
to ćemo da nazovemo Uklopaj

padalo ne padalo, naravno da ću negde protrčati, no konkretno danas mi je skroz nevažna i dužina i brzina i sve slično, procupkaću negde kao na izletu i gotovo, možda starim putem za manastire jer ne verujem da će danas nešto bitno da rade gore a ako i bude blata bolje ću proći nego po prašini
video sam na Stravi da su juče dvojica lokalnih cestovnjaka prošli tuda pa se pitam da možda taj put nije već i asfaltiran, što bi me MNOGO čudilo da se već dogodilo ali hajde, nisu ni oni valjda tolike budale da na tankim gumama idu po kamenjaru?

bu(de)mo vidli
prvo još par sati dremcukanja otvorenih očiju, još par užina i kilo kafe, pa polako

napomena sebi: pre iduće vožnje podmazati 10sp lanac na Traktorčetu, chain cleaner jeste smrdeo na naftu ali je samo skinuo konzervans sa novog lanca i već prvog dana ispario što se juče bogme lepo čulo na vožnji

druga napomena sebi: pratiti prognoze na svakih 6 sati kao antibiotik da piješ, pa ako se zahlađenje sa kišicom u zagrebu pomeri sa "subote na nedelju" na nedelju uveče, spakovati se na vreme jer jeste plavi krug simpa trening-trka kroz krdo šetača ali Starek je nakon ljubljane najbolji polumaraton na balkanu i retke su prilike kada se vremenski/tehnički može priuštiti tako da...

Nema komentara:

Objavi komentar