09 studenoga 2019

sad ćuti i trči

Tačno
Nisam se prijavio za maraton Plavi Krug jer mi se više sviđao Starek a ionako sam pre 13 dana trčao Ljubljanu
Onda se zagovnalo vreme na zapadu pa sam se premišljao da li da se predomislim ili da promenim plan
I onda sam se setio da se nisam ovamo prijavio zbog sunčanja nego što je ovo jedna prava dobra besna trka a ono na Adi je realno samo predugačak polutrening gde mu mesto nije, sa preskakanjem dece na trotinetima i u kolicima, na preuskoj stazi koja nije zatvorena za promet
Točno
Da ne ispadne da glumim profija ali i uz Gradac mogu da vijugam napred-nazad kroz pešake i to bez plaćanja startnine
Bolje bi svima bilo da u Bgd bude govno vreme jer ne bi bilo šetača na toj manifestaciji a da ovde udari ždraka pa da preticavam konkurenciju u trećem krugu
Ovako će svi da slave "idealne uvjete" za trčanje, jebala vas kišica i +8, a ja ću da cvokoćem i plačem
Bolje ujutru da svratim u Lidl i kupim neku kabanicu za 50 kuna, kao pecaroš da trčim u gumenoj mantiji
Poneo sam tri para patika od kojih nijedne ne bih prljao ali ako kiša ne prestane po planu i programu (piše oko 6-7-8h, a start je u 11) ondak ću jedne morati da žrtvujem
Najrađe bih trčao u novim Salming jer mi je trka nekako i nevažna i prevažna, ne umem da objasnim
Voleo bih da to bude što brže i što jače jer bi to onda bio najkvalitetniji trening i neko ulaganje u kraj godine, trčao bih Reciklažni maraton možda tamo za mesec dana
A opet lepo mi je bilo dok sam doputovao, pločice na terasi ću lepiti u utorak, ovamo je neko drugo društvo, videćemo se sa gđicom Kumom, posle trke u šoping i tako to, možda i u ponedeljak ovde ili usput izmajmunišem neku avanturu
Pa u svemu tome ako trka i ispadne nekakav 85% učinak, neću ništa zažaliti, tako je dakle suđeno pa ne bih ni kod kuće ništa bolje otrenirao
Međuprostor od Ljubljane je bio netipičan sa manje trčanja a više bicikle pa nemam pojma ni kako će to uticati na raspoloženje nogu, nakon iks trka i prethodni vikend je bio u leru
Tako da
Štagod kakogod, ja unapred zadovoljan

Nema komentara:

Objavi komentar