21 studenoga 2019

tresla se gora, usro se miš

toliko dugo sam čekao trenutak kada će crveno-zeleni par dostići po kilometraži zeleno-crveni koji je letos ubeležio 1017km...
i kada su danas crvena (L) i zelena (D) stigle do 1016km, mislio sam da ću najzad spojiti jin i jin, pa zatim jan i jang.
(jan gilan i nil jang? fuj!)
no iznenadilo me to da je ovaj jesenji par istrošeniji od letnjeg.
da li sam više vukao noge, trčao sporije, nemam pojma, tek ove koje su prešle 1016km deluju za 20% izraubovanije od onih koje su prešle 1017km (!!!)
i jbg, nisam ništa spajao, obnavljao prve brakove i ljubavi, podgrejane sarme i kako već idu isprazne izreke o lisicama i grožđu.
jok.
nastaviću da nosim ovaj razjebani par (1016) u kojem trčim zadnjih par meseci, a one letnje (1017) ću da sačuvam za proleće.
tako da, kome god se smučilo što nosim dve rasparene patike moraće me trpeti još neko vreme, ništa od vraćanja u normalu.
koga neće - hoće!
.I.




Nema komentara:

Objavi komentar