26 studenoga 2019

čelindženje

moguće i nemoguće, možda i nemožda
evo kako stoje stvari
Strava kaže da sam u Novembru na mestu 6911. od nekih 255,000 učesnika sa pretrčanih 259km
i sad me kopkalo koliko mi fali da uđem u top 5000
to je nekih 2%, a za top 1% bi mi trebalo da sam u top 2500 jelte
e sad

na Stravi ne možeš da preskrolaš kroz plasman nego milijardu puta moraš da klikneš -> i da listaš 50 po 50 u plasmanu, s tim da ako želim da dođem do 5000. mesta treba da kliknem 100 puta na -> a svako kliktanje zahteva čekanje od desetak sekundi jer im za serverom očigledno sedi neki čimpanza i na računaljci pomera kuglice levo i desno
PA SAM SE DOSETIOOOOO
rodila majka nobelOvc(aaa)uuuu
kliknuo sam Women pa pogledao njihov plasman, i tako u desetak klikova stigao do 500. žene koja je u ukupnom transgender čelindžu eto negde oko 3800. mesta
i ta žena #500 ima pretrčanih 296km što je 37 više od mojih 259 jelte

matematika kaže ovako, ili barem logika, ili makar polulogika
da bih dostigao tih 37 treba mi u naredna 4 dana 4 puta po 9km = 36, dakle tu smo negde
osim toga, na svojih 259 što je gotovo okruglo Murakamijevskih 10km/dan za ovih 26 dana novembra, treba da nastavim da trčim dnevno po 296/26= 11.4km koliko trenutno petstota žena drži dnevni prosek
dakle 11.4 + 9.25 MI TREBA DNEVNO, da bih stigao u blizinu tog nekog 3800. mesta koje je nit 2% nit 1%, dakle sve sam džabe računao jelte


šalim se, nije to toliko daleko, dosta je "gusto"
kad preskrolam par stranica unazad, jer je top 5000 očigledno bio previše mlak zadatak za neki "sad il nikad" poduhvat, doći ću do potrebnih brojki za top 1% odnosno top 2500 maratonaca:
a to je, ta-daaammm, trenutno nekih 323km (kao Mazda F) odnosno 12.3km dnevno
sada ćemo računicu "odozgo":
30 dana po 12.3km = 369km, na mojih 259 to je 110km (opaaa???) što podeljeno na 4 dana iznosi lepih 27.5km što pak znači da bih trebao da trčim...
paaa...
puno :-)

tačnije, obzirom da već imam iskustva, radi se o par stvari
prvo, ovde je jako zbijeno pa 2470-ti na spisku ima samo kilometar više od 2530-og (znam da treba tačkica ako je redni broj ali ovako mi lepše izgleda, dosadio si nam pesnicima, Vuče) što znači da uvek treba namaći par kilometara preko, "od viška glava ne boli", samo noge
drugo, suludo je trčati previše u prva 3 od preostala 4 dana jer se tako noge ranije zamore, bolje je tih 110 rasporediti na razumna prva tri dana i manijakalni četvrti, jer će nakon toga ionako doći neki odmor


pa bi ta ideja najpre bila nešto tipa 15+10, 13+12, 15+10, 15+10+10, recimo
i zadnjeg dana pratiti kako ljudi napreduju ili popuštaju prema kraju meseca
jer može da se desi da bude dovoljno i par kilometara manje, a može da se desi i da (pošto je subota) neplanirani broj njih otrči neki maraton i prc! Milojka pomere te 50 mesta u rikverc dok si prespavao tu zadnju noć a oni po Amerikama piče li ga piče

doduše nakon toga po Pravilniku Čelindža imaš još 3 dana da učitaš neke zaostale aktivnosti pa mi ne bi bio problem da neko novembarsko pešačenje promenim u RUN i eto abrakadabra meni još desetak milja ili koliko već fali, hehe
pošto i ovi koji imaju najviše kilometara, uglavnom prehodaju trećinu od svih tih ultraških treninga i bez trunke nelagode sve to ladno ubeleže kao trčanje, tako da...

suma sumarum (treba tu negde duplo mm ali ne znam bez gugla gde) postoje tri mogućnosti: gađati top 1%, gađati top 2% (pis of kejk), ili prosto trčati koliko mi se trči sa naglaskom na volumenu eto zbog volumena i ničeg drugog, pa šta ispadne od "plasmana" ispalo je, koga briga

Nema komentara:

Objavi komentar