16 studenoga 2019

dvehiljade17

bliži se 2019. blog otkako ih nisam brisao, ko zna koliko sam ih napisao u godinama koje nedostaju a i kasnije
dakle ako sutra uspem da napišem nešto dok se autom budem vraćao sa trening-trke, faliće mi samo još jedno tipkanje da se izjednačim sa ovom godinom
kao da sam se rodio minut posle hrista pa za svaku godinu napisao po jedan, bifor krajst after krajst pasta parti after parti no krajst no parti

elem kao što ste, a možda i niste, videli na fejsu i u storijima i u ostalim skrovitim javnim mestima, sinoć mi se dogodilo bogme IZnenađenje
s trčanja sam se vratio oko 16h, i kada sam pošao da legnem u krevet oko 22h osetio sam neki čudan tup bol ispod skočnog zgloba
dosta jak obzirom koliko je bio tup, kao da mi je negde iznad pete neka koščica unutra nekako iščašena, bukvalno
svašta, pomislih

pokušao sam da spavam sa promenljivim ishodima negde do iza ponoći kada sam ustao da proverim postoji li bol još uvek i rekoh taman ću usput pišati za svaki slučaj, da me to ne probudi pred jutro
brateeeeee, jedva sam dohodao do kupatila
odmah produžio TEŠKO ĆOPAJUĆI do frižidera, izvadio sve one kockice leda poređane i potrošio 4 komada masirajući taj deo stopala sedeći na ivici kade
posle toga sam uzeo nekakvu konjsku mast i pet minuta to masirao dok se nije i drugi sloj utrljao, i na kraju sam uzeo mobitel i legao u krevet da izguglam šta tačno ima tamo unutra

nakon malo preskakanja sa jednog med sajta na drugi morao sam čak i nalog da napravim da bih pristupio poverljivim jelte informacijama, jer dok im ne ostaviš dnk i matični broj neće da ti kažu čemu služi koja koščica
na kraju se ispostavilo da "tamo unutra" nema ničeg toliko opasnog poput nestašnih koščica nego se jedino može raditi o ligamentima

e sad, koliko god da sam ja trčao po kamenju železničke pruge, nekih 4.5km (a trčao sam i po 20km...) i koliko god da sam posle toga planinario uz 50% nagibe do vrha grebena (i to obavim jednom mesečno bez ikakvih problema i nedajbože posledica) i odatle strčao 7km nazad u grad, nijednom me ništa nije zabolelo, nijednom nisam problematično stao ni nešto iskrivio, a takav mi je i osećaj bio uz večeru i tv kasnije

elem nakon celih ŠEST SATI pojavio se bol koji je još 3 sata kasnije kulminirao u maltene onesposobljavajuće stanje, malo sam hodao a malo skakutao na levoj nozi
do jutra se sve vratilo na 90% od normalnog, nakon par sati vozikanja ponikom po gradu i završavanja raznih poslića ništa se nije promenilo a nakon sat_i_frtalj Tempa na bicikli bol je sasvim nestao
nadam se da se večeras neće vraćati!
kad smo već tu, odoh da ga još malo ugrijem sa nekom lekovitom mandžom

Nema komentara:

Objavi komentar