26 rujna 2024

106 miliona

ako ovih dana uzmeš da napraviš nalog na Stravi, dobićeš redni broj negde oko stošestog miliona, pa pretpostavljam da toliko naloga već postoji. bilo bi zanimljivo videti odakle im kreću ti brojevi, prosto izmeniš u URL adresi broj pa nađeš koji je najmanji.
da li je potreban isti broj nula, tojest da li oni to menjaju kako dosegnu "novu nulu", u smislu da li je nakon milionitog onaj stoti preimenovan u strava/atleta/0000100, ili je ostao strava/atleta/100?
budem se zimus baktao s tim kad naveje sneg, ako se setim.
tojest tada ću čistiti sneg, a baktaću se dan kasnije kad budem smlaćen i polumrtav.

ma jok, zaludni pop i čučavce kadi, pa sam ostao zaintrigiran
i odmah se upetljao
našao sam svoj dan rođenja, prvih 7/8 cifara matičnog broja
ddmmyyyy
i vidim da je to neko ko je napravio nalog iz tamo neke arizone ili arkanzasa
i krenem da guglam to ime i pojavi mi se na fejsu na desetine istih ali nijedan iz neke županije na A
A EVO I ZAŠTO

rekoh da zamolim čoveka da mi dâ lozinku i da to prepravim u svoj nalog, obzirom da on od tada pa do sada nije nijednu aktivnost imao
a on nek napravi sebi novi nalog za 15 sekundi ako mu je Strava uopšte još zanimljiva
ali mućaaakkkkk

osim današnjeg lepog sunčanog dana koji mi je opet nazovi propao zbog ovog majld bronkitisa, imaćemo još dva, sutrašnji koji smo odavno rezervisali za izlet/hajk, i subotu koju smo rezervisali za gošću iz Novog Beograda
a od nedelje opet smak sveta, kiša minus poledica i snežni nanosi
i to će već biti skoro pola godišnjeg sprcano u jedno veliko Ništa

Nema komentara:

Objavi komentar