21 rujna 2024

sinusoida

eh tako je to išlo juče od zadnjeg bloga
bilo 38 pa sam malo posle pomislio da mi je bolje
izmerim kad ono 38.5
još kad bih se setio onog tipkovničkog prečaca od juče
pa da udarim onaj... ° ... HA uspeo sam iz drugog pokušaja
pa je opet bilo 38
pa sam otišao da spavam jer noć nakon trčanja a pre temperature nisam spavao dalje od 2 ujutru, ostao ladno budan do jutra

nisam spavao ni 17 minuta kad me probudio telefon
mrzelo da gledam ko zove jer je zvonio onaj u drugoj prostoriji, ja sam sa sobom poneo drugi
pa sam u jednom času imao 37.1, pa se obradovao
kad predveče 37.3 ali stoput polomljeniji nego što sam bio na 38°
ha opet sam pogodio prečac, treba trenirati

onda sam upalio da gledam teve, neke etape biciklističke
pa neki spust iz pet etapa, neka nova olimpijska disciplina
pa pustio CSI pa bila epizoda sa nekim nakazama pa pustim još jednu etapu
pa Lola zahrkala ja se malo držao, malo premotavao 30x
legao u trenerci i pokrio se sa dva ćebeta

jedan od retkih rekorda, jutros mi pisalo 90 skor spavanja
iks sati lakog dubokog rem sna i NULA MINUTA BUDAN
osam i po sati kome, u prevodu
dva puta se nešto kao preznojio, u bunilu samo skinuo trenerku i nastavio da spavam onako u gaćama i majici pod ćebetom
jutros 36.7, jeeeee

posle doručka rekoh ufff, ovo ne valja, sigurno se pogoršalo
jer sam još duplo smlaćeniji od onoga kad sam zadnji put bio duplo smlaćen
opet uzmem da izmerim, 36.1
otresem toplomer, rekoh loše sam ja ovo namestio, opet 36.1
džaba ti to, nisam imao snage ni do lidla, prekunjao jutro
lep sunčan dan, nažalost proći će bez mene, sunce će biti tužno

Nema komentara:

Objavi komentar