17 rujna 2024

neplanirano dobar trč

opet sam upao u cajtnott pa sam smislio dobitnu kombinaciju
biciklom pony što je Milijana gony do Obilaznice
tu je vezao na mostiću kod kružnog toka, pa na trčanje
rekoh idem neki tempić, bilo šta, samo da je lakše od onog cenera
jer ono beše bogme povuci potegni

no sada mi je nekako bolje išlo, osetio sam to od prvih koraka
nije bio neki pejs ali nisam se ni trudio pa zašto bi bio neki
no postepeno sam počeo da pojačavam, onako spontano
prosto vidim da nema razloga da trčim iks sekundi po kilometru, 
ako mogu za desetak manje

do okreta sam imao tri kilometra i malko
stigao nekako preko 4'50 mic po mic do 4'45 proseka ukupnog
u povratku sam imao blago uzvodno, nije to ništa, nekoliko metara na 3km
no vetar je sad pak bio u leđa, možda me je i to malo "ponelo"
mislim, i ponelo i "ponelo"

tek do kraja je spalo na 4'40 po kilometru, 
što mislim da je na 6km bolji rezultat od onih 4'47 na 10km?
ili je tu negde
ima negde neki kalkulator pa valja to stisnuti, no imamo i problem
jutros sam minut zastao na okretu da slikam radove na gasovodu,
i blato na puteljcima kroz ledine
tako da, nije isto

Nema komentara:

Objavi komentar