20 rujna 2024

eh vedrana verdana vendara

ovo ranije nije ovako bilo, uvek mi je font bio Verdana Rudan, a sad se nešto pokarabasilo na ovom novom kompu
ne bih ovako rano seo da pišem blog da nisam na poštedi
A EVO I ŠTA SE DOGODILO

odmah ujutru pred ono DOBRO trčanje sam osetio neko grebanje 
negde od vrha želuca pa do vrha grla, utrka Dva Vrha
pff, ali osećaj super, ništa rekoh, lažna uzbuna
otišao otrčao još uvek sve super negde do predveče, 
tu kreće nešto da me "obara"
neki kao kašalj nešto kao hrkneš pa pljuneš, i tak

jutros mi je sve bolno, polomljen, ali sam gotovo siguran da nije ništa strašno
neki me umor stigao, rekoh, loše spavao ili već
za doručkom ništa, popio paracetamol, nemam temperaturu
tojest siguran sam da nemam, ajd da izmerim za svaki slučaj
38 okruglo
sad moram u školu kompjutera...

To type the degrees Celsius (°C) symbol on a MacBook, you can use the following steps:
  1. For the degrees symbol (°):

    • Press Option (⌥) + Shift + 8. This will give you the ° symbol.
  2. Type the letter "C":

    • After typing the degrees symbol, simply type the letter "C" to complete the Celsius symbol: °C.
dakle 38° okruglo
uff, ovo nije dobro
da li sam trebao trčat nakon onog grebanja?
(tu negde sam imao i par napada panike, ne baš napada, onako, napadića)
sunceti mogo sam i upalu pluća zaraditi
trčao mašan 20 minuta uz dvocifren nagib sa pulsevima 150-160

za sad sam živ

Nema komentara:

Objavi komentar