30 rujna 2024

još danas pa Oktobar

31+30+20=81
toliko dana (osim današnjeg) nam je ostalo do zime, 
koja počinje 21.12. pre podne
a statistike su pri kraju
septembar 2023 naspram 2024
145:77km, jedva namakoh preko 50% od prošle godine
no ova godina još uvek bolje stoji unatoč septembarskom porazu:
960:1113km
dakle imam dobrih 153km viška tj prednosti u odnosu na 2023.

saucony endorphin shift 3 su mi se primakle polovini hiljadarke
mislio sam da će preći 1000 ove godine ali jok
iako sam ih nazvao Zimske (leva svetlo plava a desna teget) nosio sam ih preko cele godine, jer mi je u biti svejedno kojim ću ih redosledom trošiti
onaj drugi par zvani Letnje ima neke šarene pertle pa im je to uočljivija oznaka tj razlika od onoga koje boje je leva a koje desna
tja

nakon jutrošnjih 9km po 5'08'' mogu opet biti zadovoljan jer mi je nekako "išlo" a to je otprilike ono što se najviše računa na kraju dana
ili ti je išlo ili ti nije išlo, pa u zavisnosti od toga moraš uveče popit pivo, ili da se počastiš ako je išlo ili da se utešiš ako nije išlo
i kraljevi i hulje podjednako u crno bulje

mogao bih potražiti od čet džipitija da mi napiše priču o Kralju i Hulji
ili o psu koji se prerušio u biciklistu i pobedio tur d frans, ali su ga diskvalifikovali kada mu je za vreme proglašenja provirio rep kojim je počeo da maše
ma ne, napisao bih ja to bolje od čet džipitija

Nema komentara:

Objavi komentar