22 rujna 2024

prvi dan Jeseni

moradoh da prelomim
ako sam uopšte imao i izbora
ali odmah sam znao, od ranog jutra
na ža lo st od ovog dana neće biti ništa
ili barem nešto
odosmo na pijacu pa na doručak pa na šetnju sa psima
sad kad imamo njih dve malo je lakše, ne izgledamo onako poremećeno kao sa tri kera, mada i kada smo ih imali četvoro, uvek su svi voleli da odu izvan dvorišta no tada smo ih vodili dva po dva

sve negde do 10:30 sam razmišljao da li da se usudim
naime pozvao me drug biciklist na grupnu vožnju
njih trojica, polazak u 11 sa ruba grada, negde oko 4h
momci su brzi ali sudeći po stravi ništa čega bih se trebao plašiti, jednom kad sam skužio da sa novom modernom biciklom maltene svako može da ide 35-36 prosek, pa čak i ja
odjednom neki "rezultati" nisu ništa naročito
no trebao sam to da probam i doživim, da bih poverovao

i na kraju sam odustao jer bih očigledno samo pogoršao kašalj a ako nisam u onaj četvrtak dobio upalu pluća, ovo bi bila puno bolje prilika
nakon malo muvanja po kući i užine seo sam ne e bajk i otišao malo neuobičajenim smerom na kružić od 30-ak km koji je na kraju ispao 40-ak ako ne i više mada i to više spada u ono -ak

još sutra i prekosutra na posao pa godišnjiiiiiiiii

Nema komentara:

Objavi komentar