05 veljače 2020

apdejt

rešio sam da se probijem do ginisa, mada mala flaša 200 dinara nije to ni mači kašalj

a jel znate kad sam imao profil "mači kašalj", taj je bio bolji od onog "k...c od ovce"
pa mi uglješa stisno na profil i fejs mu napisao "ako poznajete k...c pošaljite mu zahtev"

inače
do ginisa sam mislio sa tri bloga dnevno da smaram narod ali neću, ovo mora prestati
lakše mi je preko segmenata
ko će sad tražiti stare fajlove i vraćati ih oživljavati udisati im novi život, veći je izazov kad pokušaš opet da istrčiš isto

elem javlja mi Strava ushićeno kaže probili ste se u top 10 segmenta
haha pa jado jadna, ja sam već pogledao ko drži rekord (ovaj kljakavi bez mog fajla i bivšeg rekorda) pa sam skontao da mi fali samo 27 sekundi na tom krugu na Pećini
naime piše da je rekord 5'28'' a ja danas drugi dan trčanja po susnežici preskakao polomljene grane i od 4 kruga ovaj zadnji zaleteo na 5'55''
koliko se sećam rekorde sam u oba smera držao negde tik iznad preko 5' što je bilo 4 min/km plus par sekundi, ne znam iz kojeg pravca je bilo par sekundi bolje jer segmenti postoje i clockwise i counter-

LOŠ DAN ZA RASTANAK

došla mi i notifikacija da me nikola vranjković prihvatio za burazera na fejsu, ne sećam se ni kad sam poslao zahtev ali se on valjda setio imena sa mog starog profila od pre 5 godina, jer ako ima 5000 na profilu očigledno mora nekog da obriše da bi nekog novog prihvatio

ovo je kao tipa brus springstin da te uveo na koncert kroz vrata za muzičare, ladno je zasenilo moje probijanje u top 3 na segmentu, jebo fejsbuk uvek ti se posere u život

ZADRŽI SVOJ DAH ZAŽMURI U MRAK NEMOJ SNAGU SVOJU BACATI UZ PUT

nekako mi zvuči vranjković kao da se ponovo okupila pop ili rok-mašina, baš mi je on onako ono baš
mada je od 2013 nekako omatorio brže nego ja, istroše stratokasteri čovega gore od maratona
je bi ga
što reče jedan skroz drugi poznanik, komentarišući da je na bici trci neko pao tik do njega, BOLJE ON NEGO JA
odnosno kad sam prepričavao kako se na sljemenskom maratonu Leontijević prosuo ispred mene ko đubrivo po livadi (ne znam ni šta je tražio ispred mene al ajd) pa me ljudi pitali PA ŠTA SI RADIO? - PA PRESKOČIO GA KO BALEGU, ŠTA BIH RADIO???
neću valjda ugaziti, mislim stvarno

eto, noge odjednom više ne bole, možda je i do virusa jer sve te boli stostruko kad si bolestan, nisam sreo burazera Zaru sa bebom u kolicima, nisu me jurile jalove zaštitarke koje misle da umesto što trčim treba da im lečim neplodnos', sve prošlo prema očekivanjima pa desetak sekundi po kilometru brže

Nema komentara:

Objavi komentar