25 veljače 2020

dvadvadva


dobro,
ostavićemo Nesuđenoj Snajci da odbrojava
pitate šta???
pa dane do Nervnog Sloma, grokkk!!!
uglavnom nakon dva dana, logično,
stigli smo do 222 dana do svadbe

a tačno mesec od burajzovog rođusa
ima da pojdem četr kila snajcine torte
ovde mi se neki emotikoni pretvorili u HTML kodove, šteta
prošle godine je Lola meni mesila pa ćemo da uporedimo

krojač mi se ne javlja
nema veze
bitće pantalone skrojene, tražio sam OBE nogavice proširene
otkud znam brate na koju će stranu Gvozden da zalegne

išo sam danas na kontra krug
pre neki dan išao Mizdrak na Krug,
na koji smo Ljubav i ja išli jesenas
pa nisam znao je li on slučajno išao, ili izprovociran
e ja sam vidno isprovoziran išo sad s one strane teže
sutra ću da gledam proseke
dal da padam u sevdak il u bedak

SUTRA
APDEJT

kuku
jesenas 2h22' a sada 2h24',
doduše jesenas sa scottom a sada sa onim težim gt-om
najveća razlika je što ovaj kontra krug nigde nema dugačak prav spust, pa kontam da se tu napravio zaostatak, jer clockwise krug ima 4km spusta obilaznicom oko jezera i to je sve preko 50 km/h bez kočenja a kontra krug na svim spustovima ima ili pesak ili kamenje ili serpentine

evo kaže Suđenica da sam jesenas u par navrata odjurio ispred nje da nešto slikam pa je sačekivao, i to je nekoji put po minutić takođe
nisam pametan, ili se barem tako kaže
nevermind, imam motiv više za sledeću vožnju

humorističko muzička preporuka za sredu,
pustite Čolu i "ti si mi u krvi"
i celu pesmu slušajte kao da se obraća alkoholu :-)

Nema komentara:

Objavi komentar