05 veljače 2020

zora je sva nula sva zero

znači bolu me noge
znači bol bolić jasno definisanih namera da mi dušu slomi
znači trčao sam juče KOLIKO, trčao sam 5.8km pa sam onda prvo trčao još 1.3km da dodam do 7 pa sam na kraju trčao od muke mada sam bio obučen za planinarenje i tu sam namakao još 1.25km tako da ću upisati 8 za juče, a za danas imam malo preteklog što no bi se reklo unapred sam zaokružio, dosta je da otrčim 700 metara i mogu da upišem kilometar

ranijih godina sam uvek zaokruživao na više no sa pojavom ovih satova i aplikacija došlo je do male dis-sinhronizacije brojki
naime mnogi brdski krugovi su mi nepune kilometraže, naročito ovi omiljeni koji su mi bili 11.5km, 13.7km, 19.7km, taj fazon

i naravno da sam imao naviku da ovih 11.5 upišem kao 12km jer tu imam brdo strmo sa 200m visinske razlike pa imam trčanja po kamenjaru pa imam spust po makadamčini leđa da polomiš i naravno da je tih 11.5km teže od svakih 12km po ravnom ili bilo gde, i s punim pravom kad napišem da sam pretrčao 12km znam da sam napravio veći rad nego bilo ko ko je tog dana pretrčao čak i 13km po ravnom, a eto on je upisao 13km pa mogu i ja bar 12

taj fazon
dakle danas moram opsesivno kompulsivno da gađam neki trening "... koma sedam" a to kažem samo iz zajebancije jer mi se nekad tako dogodi dan za danom da stalno nešto vrljam gore-dole i na kraju pojma nemam šta sam trebao da zapamtim, pa to dakle samo neka moja neostvarena preciznost gunđa kako bih ja trebao da budem jedan kompjuter od čoveka bolji od garmina suunta i strave

(evo javio mi se konj Zare kaže da se nađemo popodne na Pećini malo da šetamo zajedno bebu, rekoh nemoj tebra molim te to je tako gejevski, a on zapeo kaže ma kao drug i brat dođi bre Sale malo na Pećinu da guramo kolica, rekoh ajd Zare odjebi više ja ću trčati po Pećini ko celog života što sam trčao a ti samo šetaj, sve najbolje, to što si ti meni bivši burazer ne znači da sam i ja konj)

ionako se nakon duuuugo vremena napokon otopio led na onoj najstrmijoj uzbrdičici no avaj upravo promiče Novi Sneg pa nisam siguran koliko će to sve biti izvodljivo
no na ovaj sveti dan koji ćemo zbog zategnuća u ložama nazvati Sveti Bolivije svakako imam i taj plan da jutros uradim vežbe za leđa, samo da nađem na jutjubu onu trenericu sa umotanim kolenom i raspust može da počne
pa masaža pa nešto da utrljam u koleno pa će do popodne sve opet biti oke


Nema komentara:

Objavi komentar