28 veljače 2020

svadba svadba svadba svadba

zapevajmo braćo mila ovu pesmu svi, hej,
svadba, svadba, svadba, svadba,
podignimo uvis čaše, burajz se ženi...

(to je naknadno ubačen uvod bijo
a skica bloga je ovako glasila):

"sunac ti glogov 
ne možeš više ni da pomeneš svadbu 
a da neko sa strane ne krene da se truje kolje i ubija, 
i verbalno linčuje okolinu :-)
odoh ja lepo na trening sade, 
ne dam da me poremete lepe vesti, 
nadam se lepom blogu predveče, ljubim vas!"

uzmi me za Kuma, ili Starog Svata
ili za Devera, ako nemaš Brata?
imaš brata bre burazeru, BIIIILO JE BRATAAAA :-D
ladno se ovaj youtube vrti brže nego što ja večeram,
ne stižem sve da popišem

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

i tako, otišao ja na trening, sa jednom namerom, 
a istrčao nešto gotovo suprotno, mada jednako učinkovito
(čuh danas tu hrvatsko-srpsku reč i baš se razgalih)
"postelja čuva tvoje mirise" peva Vlatko Stefanovski
ili majica možda

imam neku podmajicu kojoj se "nešto desilo"
dal su je načeli moljci, što mi je gotovo nemoguće,
ili su nešto mačke pogrickale, što mi je jednako suludo, 
tek sva je u rupama kao ikebana,
i sad sam uzeo da je nosim Do Sudnjeg Dana
kada ću je baciti

... kao one čarape koje sam pre dva februara nosio na osiječkom Neptun Trailu (pobedio!) i ostavio ih ispod zadnjeg branika od auta prilikom presvlačenja, polu-bušne-polu-trule-polu-mrtve znači samo sam ih zgužvao u grudvi blata koja se oko njih formirala i pretvorio ih u arheološku iskopinu za neke sledeće generacije

e pa tako i ova majica čeka prigodnu priliku

a štos tiče treninga, pa ništa, planirao dva puta gore pa dole, bile mi nešto drvene noge pa rekoh samo ću jednom gore-dole a ne dvaput, pa onda obzirom da ću samo jednom rekoh daj da odem što brže koliko god to sporo bilo, i na kraju ispade da sam oborio sopstveni rekord segmenta (na stravi) sa 21' na 20', opaaaaaa

Nema komentara:

Objavi komentar