27 veljače 2020

dvestadvadeset!!!!!!!!!!

neko je rešio da me zajebava jutros, guglam bajaga 220 i gugl me pita da li možda tražim "svadba 220" pa da li je moguće brate? :-D


kao da i gugl zna da je svadba za 220 dana i da sam upravo zato tražio bajagu!
svašta!
to je taj, zvuk koji me pomera, leksington bend i baja mali knindža, to će da bude na svadbi valjda.
i dobro bajaga, kad ja naručim, zna se posle pečenja ide MOJI SU DRUGOVI BISERI RASUTI ŽELEZNIČKOM PRUGOM i onda kitim cigane i mećem po deset evra u harmoniku.

nakon jučerašnjih +21.5°C svanulo je +2.5° i sve belo, mokro i bljuzgavo, milina :-(
lopatanje u neklasičnom smislu više nalik veslanju jer svakim zahvatom kao kutlačom prebacim pet litara bljuzge preko ograde komšijama na gradilište, bingo.

sinoć sam imao neke lude planove kako ću od jutros da krenem da trčim pomalo pokratko pre doručka par kilometara jer se nešto sećam da mi je Brajan pričao da je tako najbolje uznemiravao metabolizam no naravno da je to propalo zbog ovog veslanja odnosno kutlačenja koje mu je došlo taman kao uvod u to što sam nameravao pa odložio za sutra.

nakon onog silnog bicikliranja ću danas očigledno opet potrčati, treba samo naći prâve čarape koje će ostati tople u svoj toj vodi, patike su tu manje bitne jer će svake p(r)opustiti.

kad smo kod patika, dobio sam link na priču nekog tipa koji je od starih patika i starih guma pravio neki eksperiment i dobio, šta je dobio, stare patike sa starim MTB gumama :-D
okrenuo većinu šara naopačke da bi bolje proklizavao i otežao svaku patiku na pola kile, ne bih ja u ovom trčao bogumi:


Nema komentara:

Objavi komentar