17 veljače 2020

tuk na utuk

da mi je neko rekao da ću ovoliko da se "natreniram", auuu
državnim firmama je bio neradan dan, državni praznik, a privatnici su naravno radili, štaviše bilo je više posla nego inače baš zato što su došli ovi koji ne rade, iskoristili slobodan dan
no bez obzira, dani su se produžili pa se stiglo i provozati
nakon što sam zajahao (igra reči, jer zajahati se kaže kada nešto dohvatiš kao pijan plota pa ne umeš da pustiš, a i bicikla se "jaše") Traktorče (2x10 brzina) konačno sam se malo vratio i Haralampiju (3x9 brzina) sa onim skupocenim gumama koje vrede više od ostatka bajka.
naprskao vedeom sve što treba i napumpao pomenute cenjene gume te se uputio u podsećanje ostataka mnogobrojnih puteljaka oko grada
u žurbi zaboravili da skuvamo kafu pa smo se vukli ko mrcine negde do pola puta, e odatle se nešto dogodilo, valjda se pogon prebacio na masnoće kojih dao bog ovog proleća imam u izobilju i eto sreće najveće
čak sam niz najstrmiji spust na užičkom putu postigao 74 km/h iako sam se uključio tek na sredini sa sporednog putića, biće od mene nešto (fleka na asfaltu, najpre)

gle iskočio mi na jutjubu oglas,
neka cajka se reklamira dok peva i jaše mog burazera Zaru, crni Zaro šta si dočeko pored onako lepe žene i deteta da ti se nerotkinje taru o kičmu, izaće ti čmičak na leđima


do pola vožnje sam preklinjao malograđančića u sebi što sam se snebivao da na +17° krenem u kratkoj opremi pa sam se kuvao i kuvao no u drugoj polovini vožnje mi je bilo oke, taman je već ponegde put bio u senci a i iznad 400 nadmorske je očigledno stepen dva manje nego u gradu

dakle danas, ajd ne baš danas ali sutra, bih trebao da budem jači nego pre 5 dana jer sam imao duže tempo trčanje (nijedan km preko 5') i dve tempo vožnje, ona prva ravnomernija a ova druga zapni/sjuri se, tako da

Nema komentara:

Objavi komentar