05 veljače 2020

bila je sreda sa nula snega

bila je isto ovako sreda tog 20. februara kada sam (nakon nekoliko dana pokušavanja kratkih ubrzanja špikovanih šetanjem) po prvi put PROTRČAO kroz grč iza kolena i shvatio da se bol od te neke tačke nelagode "ouch point" neće dalje pojačavati

pa dalje poredim statistike, nakon 18. januara (16km) i 20. januara (2km u povratku sa manastirskih stepenica, ta dva km se ne računaju) nisam dakle trčao sve do juče i to je pauza od 17 dana, pa Excel kaže
januar protiv januara =
000km 2019-te naspram 182km ove godine
pa sad to valjda znači da razloga za očaj baš i nema
sve je bolje od nule

(osim ako neka psiotičarka oće da ti rađa decu, e onda je nula zakon božiji i zapovest, zato se burazer Zara onako dobro čuvao, neš ti po mojoj genetici zijana praviti)

tako je bolje i ovih plus 2 jer se ne zadržava belo govno, što se mene tiče nek ostane u tranzitu ka stanju večnom tečnom i dalje ka crnome moru

ja odoh na Pećinu da trčim, da iskoristim što nema ni onih što šetaju bebe a po ovakvom vremenu tisuću posto neće biti ni onih šetačica
koliko sam shvatio sve te jalovke su se podelile na kučkarke i mačkarke s tim da mačkarke odaju po Pećini tokom dana a kučkarke preko noći, tako da ipak mora pošten čovek uvek da bude na oprezu, da me ne pobrkaju sa Ocom Marjanom što leči neplodnos kad me vide ovako raskošno talentovanog pri skoku i doskoku

još jedna statistika posmešna onako doduše kaže da sam tog februara kada sam PROtrčao, "nakon duge i teške bolesti" mada jednako sam krkljao i ovih dana, imao jedan (JEDAN?) kilometar od 4'24'' i to je bilo sunac ti žarki oklen meni ovolika brzina

a juče sam se vrteo tu blizu 12 km/h mada nikada baš toliko, zanima me koliko bi tu promenile neke novije patike umesto onih rasparenih papuča, ili manjak trenerke, ili odsustvo baruština i kilometra trave

ajd sad kad sam zaređao možda u toku dana postavim na javno i onaj blog o Govnetu, ovi što su pročitali kažu da je dženialan, ali u međuvremenu prvo da sprovedem petstotu aktivnost od nastanka novog profila


Nema komentara:

Objavi komentar