19 veljače 2020

računica

prvo sam smislio genijalan plan da otrčim 2km zagrevanja do pomoćnog stadiona, tamo uradim 6km ubrzanja, i vratim se 2km kući za total od 10km.
e sad.
kad radim dijagonale, da bi bile kvalitetnije, bolje je prošetati onih 50m iza gola gde protrčiš na kraju, i doći na start sledeće, nego sve to kaskati, onda se pretvori u promene tempa a ne u hajd da kažem deonice mada se to obično koristi za nešto duže.

i tu sam se zeznuo u računici jer iako su mi ti kilometri dijagonala nakon prvog zagrevajućeg dalje ispadali negde oko 5'35'', to ustvari nije sve bilo trčanje.
to sam se setio tek negde na pola treninga.
onda sam malo gledao na sat i skontao da mi taj deo šetnje traje nekih 27 sekundi, prosečno, i da za to vreme pređem ili 40 ili 50 metara već kako se okreću oni brojevi na garminu, jbg nemaš u metar nego 10 po 10...

ako u kilometru napravim šest dijagonala, odnosno tri ove "osmice" kao na slici, ljubičasto i žuto su dve dijagonale, plavo je (isprekidano) prvo prelazak iz trčanja u hodanje i zatim je punom plavom linijom šetnja,



hteo sam TAČNO da izračunam odnos ta dva
obzirom da mi je vreme hodanja puno precizniji parametar, tih 27 sekundi puta 36 = 972 sekundi, dakle 16 minuta šetnje sam imao
a tih 6km po 5'40'' je 34 minuta okruglo
e sad:

34 (ukupno) minus 16 (hodanja) daje 18' trčanja
dalje:
16 minuta hodanja po nekih 6-6.5 km/h (ajd 6.25) daje 1667 metara što znači da sam kroz ubrzanja (i onih nekoliko koraka usporavanja na kraju) pretrčao 6000-1667=4333 metra za tih 18 minuta a to donosi prosek od jedva 14.443 km/h
očigledno i start iz mesta dosta oduzme, kao i usporavanje na kraju
nisam bukvalno sprintao i osećaj mi je da sam putovao nekih 16-17 km/h no možda je i to bio samo osećaj, možda sam bio puno bliže 16 km/h
nevermind
ionako sam ovaj trening uglavnom vrteo oko 6'/km total proseka, eventualno malo brže zadnji kilometar, i doduše uglavnom sam trčao 10km dijagonala a ne samo 6
nevermind rekoh
sve se negde pamti pa i ovo, zato me zaboleše leđa kad sam posle ručka/večere krenuo da zakoračim u kadu

Nema komentara:

Objavi komentar