14 veljače 2020

ih, kao da sam

ovo iz naslova će ići na kraju, ali prvo trening jer ovo je ipak sporCki blog
dakle tempo
dakle pljusak i gužva jer sam krenuo na trčanje tačno u saobraćajnom špicu
prepravljao neke brooks patike koje imaju jako debeo šav tamo gde je spojen jezik, to sam ošišao ali još uvek ima nešto što žulja pa sam se nakon 50m trčanja vratio kući i uzeo one Li-Ning koje sam kupio na trci u Karlovcu, ipak da ne rizikujem krvave plihove jer je plan bio 15km

(na slici se vidi koliko su oni tu "mesa" od platna i plastike ostavili na šavu, a nakon ovoga sam isekao još toliko)


i ništa, promenio patike, otišao peške do glavne ulice i tamo upalio garmina
svo vreme mi je bio osećaj da mi je teže "nego što bi trebalo da bude" a po glavi mi se vrteo status kolege koji je nabrajao poredak u kategoriji na zadnjem polumaratonu pre 5 dana, s tim da nisam znao tačne nego samo otprilične rezultate
pa sam tokom trčanja preračunavao svoju brzinu u taj njihov plasman

izmerio sam se pre i posle treninga na pametnoj huawei vagi ali to ću u posebnom blogu, previše je parametara pa ću ih uporediti

evo tek sad vidim, bogme jedan koji mi nikad nije bio ni blizu, odrao bi me kao lilu, a ja bih dobio drugog i trećeg u kategoriji
dakle srozao sam se poprilično, ali dobro, ovo danas mi je bilo prvo zaista tempo trčanje u godini plus po baruštinama i impregniran u plastični šuškavac, nije baš da su uslovi za sizon's best
ladno sam prošle godine trčao polumaraton 9 minuta brže od ovog koliko bih ga istrčao danas, doduše prošla mi je bila baš ono najgora godina, a samo pola godine pre toga sam bio brži za čak čak čak 16 minuta, lele boške
IH KAO DA SAM NEŠTO MNOGO SPORIJI...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

druga u serijalu anegdota je najmanje smešna ali šlag čuvam za kraj
ide ovako nekako

kad je ta neka bivša drugarica Grešnica po kratkom postupku degažirana iz kuće verenika-koji-nije-znao-da-su-vereni, pokušavala je mesecima nakon greha da se opravda... pa je u jednom času napisala poruku "ih, kao da sam nešto mnogo pogrešila" :-)

i to je ostalo kao jedna od tema za zajebanciju,
jer ako za švaleraciju možeš da kažeš da i nije neki greh, onda možeš za sve

lola meni - popio si već 4 piva, dokle više
ja - ih kao da sam nešto popio :-D

lola - aman brate naručio si pet pari patika
ja - ih, kao da sam nešto mnogo potrošio :-D

lola - ostao si sedam sati na pešačenju a snimio samo 9 kilometara
ja - ih kao da sam nešto mnogo dugo ostao :-D

i tako, pomerili smo kriterijume do besmisla, šta god se dogodi ihhhh kao da se nešto bogzna dogodilo
pride imajući u vidu takav stav Grešnice obzirom da je lično poznajemo, sve dobija trostruko na smešnoći jer se takav manipulator rađa jednom u milenijumu a manipulatori su majstori da sebe predstave kao žrtve čak i kad počine najveće zločine, ih kao da sam mnogo ljudi ubila, pa ionako bi kad tad umrli

Nema komentara:

Objavi komentar