09 veljače 2020

bezobrazluci

niko se nije napio ali smo se za ručkom nalupetali moderno rečeno "za sve pare"
sad će neki algoritam da mi blokira blog zbog prostakluka i psovanja odnosno neće jer ću pokušati da malo zamaskiram te neuobičajene reči

elem snajka nije loša, daleko od toga, ali nije po mom ukusu, više šminke nego kože a što je najcrnje uopšte joj ne treba ali eto, ona misli da joj treba i šta se tu može, ja bih ono sve sastrugao i oprao i bilo bi mi još lepše
ali ajd

dalje, počeli smo tako o snajkama uopšte da raspravljamo pa smo spontano došli do kategorizacije snajki, s tim da nije ono levo krilo centarhalf golmanka kapitenka nego smo na kraju snajke podelili po upotrebnoj vrednosti i tu smo se dugo ubeđivali oko idealne terminologije pa smo se našli negde na potezu one koje mogu da posluže samo za na kolac i one koje su nekad za kolac a nekad nisu a mogu da budu a ne mora da znači pa na one koje nisu baš za kolac ali mogu da se nataknu s tim da postoje dve podvrste onih kojima prija iako kažu da im ne prija i one kojima baš i ne prija a na kraju postoje i one koje nisu ni za kolac e te su najžalosnije šta da im radiš

naravno ja sam pred kraj glasanja izdejstvovao da ove jalove i nerotkinje budu svrstane u one baš baš za kolac jer nose najmanje rizika, mislim nalupaš i doviđenja, lepo tebi lepo njoj a nit će ona doneti neplanirani tovar svojoj kući a neće nedajbože ni na tvoja vrata, te su kako da kažem najzahvalnije ali iz istog razloga nisu nešto baš ni za snajke, više su za usputne dajke, tu smo ostali polu-usaglašeni kome uopšte trebaju jalove snajke osim upišanim svekrvama da im menjaju pelene

ovo je iz bloga preraslo u čitavu naučnu raspravu bokte
a plodne snajke smo podelili u čisto plodne i priplodne, ove druge se samo zato udaju da bi se ostvarile u ulozi majke i onda odmah zaborave i muža i svekrvu dakle nepoželjne su u društvu skroz naskroz, a plodne su onako prava mera, s tim da smo i njih podelili na one sa manje od 300 prijatelja na fejsu, one sa 300 do 500, i one preko 500, s tim da smo stavili i pod-pod-kategoriju onih sa više od 3000 i te smo eliminisali u startu jer na kraju muž treba da doji i presvlači decu, one su zauzete pućenjem i čminkanjem

a imamo i one što se povremeno deaktiviraju koje su takođe nepoželjne čak ako su i plodne mada su to uglavnom nerotkinje jer se te psihoze često poklapaju sa genetskim nesavršenstvima zbog umešanosti istih hormona nestabilnosti u duševne bolesti i plodnost, znači sve to hoću-neću ne treba baš ozbiljno razmatrati

a na kraju je i snajka rekla da se prešminkala prosto iz treme pa rekoh i ja da sam spavao sa santimetar debelim slojem nivea men na licu da bi mi obrazi bili kao bebeća guza i tu smo se složili da nas vode isti ciljevi i da svi jedva čekamo da zajedno šetamo bebe po parkićima

inače pre tog famoznog ručka smo se opet malo provozali, nisam Loli menjao gume kao da sam znao da će da izbuši zadnju ali srećom negde pred kraj treninga (70-ak km) tako da je do kuće stigla na poluizduvanoj zadnjoj koju ću menjati sutra, eto i onaj odozgo je video koliko sam se popravio kao čovek prečovek pa me je poštedeo menjanja gume negde usput

našli smo ni manje ni više nego dva legla papiza u Mionici i Vrujcima, doduše i jedni (šestoro drap) i drugi (crni čupavi četvoro) sa majkama ali slaba vajda od toga kad su uz sâm put i ne znam kolike su im šanse da dožive da od štenadi postanu psi

Nema komentara:

Objavi komentar