04 veljače 2020

revizija



ne znam zašto nemam neke lepe navike, tipa kad dođem kući s treninga ili da kažem aktivnosti odmah da to lepo unesem u excel, a ne ovako 5 po 5 dana da se prisećam gde sam bio šta sam radio pa daj stravu pa daj photos da vidim da li je bilo sunčano ili oblačno pa gde ono šetah gde ono iđah, sve nešto u nadoknadi, bezvezno

znači 26. januar zadnji dan gde sam nešto upisao, a 27. je bio sveti sava prosvetitelj opismenitelj serbski i ja baš od tog dana eto ne napisah ni slova ni broja, pa to je katastrofa
evo počeću tačno u 08:00 i baš da vidim koliko će da me košta sve to...

08:17 brateeeeee
e pa tako mi i treba, šta ću, ko nema u glavi ima u prstićima
odoh da probam da otrčim malo, raspust je pa je slobodno školsko dvorište i ova betonska 250m staza a nije mi od toliko dalje ni od/do kuće za slučaj da nešto krene naopako, već ću se nekako dovući nazad

funfact:
novosadski polumaraton pada na Mladence :-)
a taman sam rekao da ove godine neću nigde trčati da se ne blamiram ovako neutreniran i šta sad, kako sporijoj polovini odbiti tu reprizu medenog meseca, ima da se prevrćem i borim s patikama ko grešan s dušom sve zarad dobrog provoda i one pizze na trgu slobode
to je daklem za 7 nedelja minus dva dana, dobrooooo

Nema komentara:

Objavi komentar