29 listopada 2023

17 godina od PB (pebea)

koliko vidim, 
te 2006. godine je oktobar takođe počeo u nedelju, 
pa su sledeće nedelje išle 1, 8, 15, 22, 29.
a ja sam tog 29.10. istrčao lični na četresdva,
na najvrelijem maratonu ako ne računamo 
onaj monstruozno prevreli u Međugorju.

još sam nosio crni dres bez rukava i crne gaće
pre par godina mi je nakon trke (neke) prišao čovek (neki)
i spomenuo kako se seća baš te godine i baš te vreline,
i kako sam trčao u crnoj opremi.

pa rekoh, crno se najbrže zagreje, i ispari, pa ne trčim mokar
doduše ipak sam u cilj stigao sav natopljen,
jer sam se toliko polivao usput da sam se sav natopio kao nakon pljuska
čak su mi i čarape u patikama šljapkale.

na parkingu koji je čuvala policija smo zatekli obijen auto
razbijen zadnji prozor
sve ispreturano
odneli iPad, fotoaparat, telefon, 
torbicu sa 700 ojra i nemam pojma koliko dinara
doduše zaradio sam kao prvi u kategoriji 40€
taman da imamo za benzin u povratku
odmah zatim doputovali kući po nevremenu, 
iako smo planirali da negde odspavamo noć posle trke

ujutru nam rekli da mi je na dan maratona umrla baba
u ponedeljak išao da menjam staklo na zadnjim vratima, 
u utorak išli na sahranu,
i dalje ležao nepomičan nekoliko dana jer me je u ponedeljak
dok sam satima čekao kod majstora na red za staklo
očigledno roknula sunčanica

sutra ujutru ću pisati o današnjoj biciklijadi
i lokalnoj atletskoj trci za koju sam čuo evo pre par minuta

Nema komentara:

Objavi komentar