22 listopada 2023

divan dan, divan dan

bio bi mi majci rođendan, pa zato kažem to što kažem
no ovako smo prvo sa psima u jutarnju šetnju pa na groblje pa tek onda na bajk&hajk
evo o čemu se radi
nikako da uspem da prođem ONOM stazom
jer je sa druge strane planine
moram doći do tamo, i vratiti se, to je brže biciklom
a tamo ima dosta hajka i provlačenja, dakle moram sa sobom vući bajk
jer staza kreće sa jedne planine a dolazi na drugu

i evo deseti put sam probao to da stignem i deseti put se vratio sa pola
prosto ne može da se stigne
ako i može, suviše sam skeptičan da bih uopšte probao
druga stvar, organizacija je pola uspeha
ako dođem na pola puta do zamišljene polazne tačke i shvatim sa u suunto app uopšte nemam tu putanju a bio sam ubeđen da je imam, problem postaje puno veći
(od samo one dileme može li se stići)
jer pola je obeležena planinarska staza, a druga (ako krećem sa ove istočne strane onda prva) polovina je staza nekadašnjeg mtb maratona na kojoj verovatno više nema nijedne oznake, pa ti gađaj po šumama ko je gde skrenuo

dakle ako me ovo ZAISTA zanima, moram se dobro pripremiti
ucrtati jedan trek pa drugi pa spojiti oba ili makar sačuvati oba jedan pored drugog
još jedna važna stvar!
treba na guvernalu staviti onu torbicu za telefon, poneti naravno dva telefona, jedan za pripomoć a drugi napunjen na 100% koji bi stajao u toj torbici sa providnim poklopcem i u koji bih uvek mogao da pogledam kao u auto-navigaciju
to bi verovatno palo na pamet svakome kome je IQ veći od kilaže a meni eto nije palo na pamet, dakle moram smršati

Nema komentara:

Objavi komentar