28 listopada 2023

poslednje predveče

od sutra predvečeta više biti neće
pomeriće se satovi i ono što se sada zove 18 biće 17
a mrak će tek napredovati sa obe strane, još dobra dva meseca
jedino pozitivno u tome je što će i ujutru 7 da se zove 6, pa neću imati osećaj da sam prerano ustao jer kad god se probudim moram (trenutno) još sat-dva da čekam da svane

ovo večeras je ujedno jedna od omiljenih noći u godini, u onim starim vremenima jer smo uglavnom taj vikend spavali u Podgorici pre maratona i onda ustaneš pa u 8 vratiš sat na 7 pa skontaš da imaš ihaj vremena za kratku šetnju po parku, drugi deo doručka, nešto malo istezanja i izležavanja u krevetu
možda sam zbog toga uvek dobro trčao u Podgorici jer inače volim da se najedem pre starta (navika iz biciklizma) a ovako uvek prođe sat više i krenem na trku manje opterećenog stomaka sa krvlju koja je tamo gde treba da bude a ne u želucu

taman sam bio zadovoljan prognozom za vikend i praktično se odlučio za tu MTB biciklijadu u varošici 35km odavde (mtb tura je takođe tu negde po dužini ali po zemlji i brdima) sa idejom da otkotrljam do tamo ili od tamo ili sve skupa
ekipa iz Valjeva će verovatno vozom, ovim modernim koji ima kupe' za bicikle
ako promenim gume i stavim nove sa velikim kramponima, malo će mi biti sporije do tamo i od tamo, a ako ostavim ove proćelave lako ću po asfaltu otkotrljati traktor ali ću zato tamo šlajfovati što uzbrdo i nije neki problem ali ko zna kakvi su spustovi

ALI
unatoč prognozi, sinoć je točila kiša kroz divlje pljuskove kao blesava i sad me zanima kakva li će biti podloga u nedelju na toj mtb iliti emtebe-jadi
da sam se samo pokolebao, malo je reći
a opet, još jedan bezličan vikend u nizu, zvuči još manje privlačno

Nema komentara:

Objavi komentar