02 listopada 2023

drugi desetog

drugi je desetog prijavio policiji jer je skraćivao stazu i ulazio u šumu i tamo ostavljao vlažne maramice nakon što ga je uhvatio proliv
u ovom scenariju ja mogu biti samo deseti, nikako drugi
bio sam dvaput deseti barem ovo što pamtim, i jednom dvadeseti, a sve to pamtim samo po podijumima

nego da napomenem da je danas bio dan za bračnu vožnju, namestio sam poziciju Loli na novom karbonskom 26" mtb-u a ja sam vratio guvernalu na svom mtb-u 29" koja je sve od pada stajala nakrivo evo mesec i po, pa smo zajedno prošli novim asfaltom gore po brdašcima kuda ona još uvek nije stigla da se provoza

obzirom da maltene nije sedala ni na jednu drugu biciklu osim ponike, bogme je bilo povuci potegni na zadnjem 16% nagibu no prenosi su zaista sitni pa možeš i pri 5 na sat lepo da održavaš ravnotežu i lagano kliziš uzbrdo

sutra ću da nastavim o ovim 10. 10. 20. mestima na trkama

Nema komentara:

Objavi komentar