04 listopada 2023

dan za umiranje

junak umre samo jednom a kukavica svakog drugog dana, pa eto, pošteno
kad hoćeš da se junačiš pa na kraju umreš i ispadneš kukavica, gde ćeš lepšeg motiva i štiva na blogu

naime iznervirao mene garmin koji mi predviđa najbrže vreme na 10km od 48 i po minuta, kao što me je i pre desetak dana iznervirao petakom od 23 minuta pa sam morao da istrčim 5km za 22 i malko, tu u školi kroz promene tj ubrzanja

ovaj put sam otišao biciklom pony (što je Milijana gony) do izlaska iz grada i odatle krenuo na promene 100/100 jer je na asfaltu tako lepo obeleženo pa ne moram ništa da merim ni brojim
malo sam se zaleteo pa sam posle 3km blago uzvodno imao prosek 4'37'', onda sam popustio pa sam nakon 5km na okretu imao 4'42'' ali doduše tu je malo i uzbrdije

onda sam okrenuo i nakon prva dva km nizvodno mi je prosek ostao na 4'42'' i noge su mi bile sve teže, do te mere da sam na jednom mestu stao u hladovini, pola minuta se malo istegao i razgibnuo, pa nastavio dalje
odjednom mi je svanulo i zadnja 3km sam opet naravno kroz 100/100 dobio onu zaboravljenu skočnost te na kraju završio sa 4'41'' prosekom za 46'54''

evo sada mi stoji prognoza za 5k od 21'22'' a za cenera 46'44'', dakle ako bih trčao tempo umesto 100/100 on misli da bih tako dobio samo sekundu po kilometru?
ako odem u NS na frtalj maratona, možda i saznamo istinu

Nema komentara:

Objavi komentar