14 listopada 2023

oće piški neće piški

prelomio sam da ipak neću u Apatin obzirom da je od svih motivacija preostala samo ona da prvi put premijerno, drugog dana novog autoputa Šabac-Ruma, prođem i vidim kuda ide i kako izgleda
no možda bude do nove godine još koja trka na tu stranu, niđe ne gori pa da se žuri
jer posle nove godine neće biti besplatno nego će da košta 100 dinara (manje od evra) pa će gušt biti manji
uspeo sam da pronađem još jednu prečicu kroz one najnovije njive koje sam otkrio, i bio sam srećan kao malo dete jer sada umem da napravim krug, da se popnem poludesno a da se spustim polusleva

zbog akcije sam naručio ni manje ni više nego tri kamere pa ću narednih dana imati zanimaciju da to postavljam što i nije samo zajebancija jer se treba provući struja, što je samo petina zanimacije, nego treba naći odakle dovesti struju da se što manje buši po kući i kroz prozore
bumo vidli
nedelja će mi tradicionalno propasti jer sam tako navikao, uvek bude nešto da se završi kod kuće, srećom sam u petak obavio krpljenje gumom u spreju gore po limenom krovu

razmišljam da skinem satelitsku antenu (onu sa krova, ova na terasi neka ostane) pa da je ili 1) upotrebim umesto suncobrana/kišobrana i zavarim je na ćošak terase, štaviše mogao bih da je brusilicom presečem na pola i napravim dva poluSuncobrana, ili 2) da od nje napravim fontanu u vrtu da se tu kupaju vrapci i da ose piju vode, jer moram da ih hidriram da bi me sočno ujedale, eh da napili bi se i komarci
što duže razmišljam o tome, sve više mi je suncobran bolja ideja

Nema komentara:

Objavi komentar