27 listopada 2023

pijačni dan i verski praznik

gde će biti najviše ljudi na Svetu Petku nego na pijaci i u crkvi, a kod nas je pijaca prekoputa crkve odnosno obrnuto jer je pijaca tu oduvek a crkva je tek naknadno sagrađena
pa je crkva prekoputa pijace jelte
mora da se poštuje ko je stariji

i gde bih ja krenuo na trčanje nego baš tuda
kao bajagi idem samo do pijace i nazad, Lola će u bicikli tj korpi doterati povrće, pa ću negde produžiti u dodatak
međutim
ovaj prodavac kod kojeg je uvek najveća gužva se uspavao i onda smo sa čovekom koji za njega radi tu blejali i zabavljali se, dok meni nije sinulo A ZAŠTO JA NE BIH ODATLE OTRČAO DODATAK
pa krenem malo uz reku niz reku, vratim se, on doneo sve osim paradajza koji je duboko u kombiju pa to tek treba dopeljati sa parkinga na pijacu

tu trokolicu dostavljačku vozi neki zombi od 70 godina koji tuda ordinira celog života, i koji je trešten pijan od rane zore
pa odem ja na još jedan dodatak oko stadiona
naravno to je uključivalo 4 puta prolazak preko trga na kojem je crkva tj gužva
i na kraju sam sakupio 7km što i nije tako loše za toliko šlogiranu organizaciju

kad sam došao kući uzeo sam neke cevčice da isečem brusilicom, tu mi se polomila brusna ploča no srećom ništa me nije ubilo, i tek kada smo stigli na posao neko je pomenuo praznik i odjednom mi je sinulo da je zbog toga bila veća gužva u gradu nego prosečnog petka, i da mi je ploča pukla jer sam upalio brusilicu na praznik pa me sveta petka kaznila žutim kartonom
kontam da ako bih nastavio popodne da sečem, da bi mi crkla i brusilica, tako da neka hvala

garmin mi je sinoć napokon spustio predviđanje maratona ispod 4 sata tačnije negde oko 3h56 no jutros sam opet trčao bez puls trake pa mi je u par navrata sa zgloba očitao pulseve od 170 i čim sam se vratio opet sam ugledao projekciju maratona 4:00:06 jer je sat skontao da mi je trčkaranje do pijace negde na anaerobnom pragu :-)

Nema komentara:

Objavi komentar